عضو مجلس خبرگان رهبری:
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان در بحث سقط جنین ناسالم و معلول فعالیت رسانه‌ای چشمگیر دارند و در سوی مقابل رسانه‌های اسلامی باید به‌خوبی با این نقشه شوم که نوعی جنگ نرم است مقابله کنند.
کد خبر: ۷۲۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱ 03 March 2019

تابناک رضوی: آیت‌الله سیدشجاع‌الدین ابطحی در اولین همایش ملی ناهنجاری‌های مادرزادی در مشهد، اظهار داشت: اولین کسی که بحث کنترل جمعیت را مطرح کرد یک انگلیسی یهودی‌الاصل بود و تنها کشوری که کنترل جمعیت را در جهان رعایت نمی‌کند اسرائیل غاصب است و امام سجاد(ع) می‌فرمایند خدایا مردان و زنانی را که خارج از چهارچوب اسلام فعالیت دارند عقیم کن تا نتوانند فرزندآوری کنند.

وی افزود: جامعه پزشکی راه‌ها و روش‌های به‌روز درمانی را برای کسانی که با بیماری‌های خاص و مشکلات ناهنجار مادرزادی مواجه دارند و خوشبختانه نتایج بسیارخوبی هم داشته است، اما دشمنان در بحث سقط جنین ناسالم و معلول فعالیت رسانه‌ای چشمگیر دارند و در سوی مقابل رسانه‌های اسلامی باید به‌خوبی با این نقشه شوم که نوعی جنگ نرم است مقابله کنند و این نقشه را نقش بر آب کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسلمانان سالم‌ترین و صالح‌ترین افراد هستند، زیرا بهترین و حلال‌ترین تغذیه را دارند، خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ع) شیر گاو شفا، چربی‌اش دوا و گوشتش درد است و موثرترین گوشت در میان گوشت‌های حلال گوشت شتر است، اما دامداران کمتر به حرفه شترداری مشغول به فعالیت هستند.

ابطحی گفت: به فرموده اسلام تشکیل نطفه در شب‌های اول و آخر ماه، قمر در عقرب و هنگام کسوف و خسوف نباشد و چه بهتر که با ذکر بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم و اگر زن و مرد با هم حرف نزنند و روی هم را نبینند کر، کور و لال می‌شوند و خداوند باریتعالی در قرآن کریم بر ارتباط موثر زن و شوهر در داشتن زندگی‌ای سالم و فرزندآوری‌ای سالم‌تر تاکید کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار