شماری از بازنشستگان صنایع فولاد و ذوب آهن اصفهان روز دوشنبه برای دومین روز متوالی با حضور در مقابل استانداری اصفهان خواستار پرداخت حقوق معوقه و مطالبات خود شدند.
کد خبر: ۷۲۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 04 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، این بازنشستگان از حدود ساعت 10 صبح با در دست داشتن دست نوشته هایی با حضور در مقابل درب اصلی محل یاد شده خواهان توجه مسوولان به مشکلات معیشتی و پرداخت حقوق عقب افتاده خود شدند. 
آنها پس از مدتی با استقرار در خیابان مانع تردد خودروها و اتوبوس ها شدند و ترافیک سنگینی در محدوده خیابان استانداری اصفهان ایجاد شد.
این بازنشستگان حدود ساعت 11 به سمت میدان امام حسین (ع) (دروازه دولت) حرکت کردند و در آنجا نیز باعث اختلال در تردد خودروها و اتوبوس ها شدند که به ترافیک سنگینی در محدوده مرکزی کلانشهر اصفهان ایجاد شد.
نیروهای انتظامی و راهور با حضور در میان بازنشستگان از آنها خواستند تا مانع تردد خودروها نشوند و تلاش کردند با هدایت اتومبیل ها و اتوبوس ها، راه را برای عبور و مرور باز کنند.
در دست نوشته هایی که همراه این بازنشستگان بود جمله هایی مانند ' تبصره 5 ماده 109 اجرایی باید گردد' و ' حقوق ما عقب افتاده است ' به چشم می خورد.
همچنین آنها شعارهایی از جمله ' حقوق اول ماه، حق مسلم ماست'، سر دادند.
تعدادی از این بازنشستگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه 2 ماه حقوق و همچنین عیدی امسال خود را دریافت نکردد،گفتند: هیچیک از مسوولان صندوق بازنشستگان فولاد و همچنین استانداری اصفهان در این 2 روز پاسخی به مطالبات ما ندادند.
آنها با بیان اینکه از ماه دی سال جاری تا کنون هیچ پرداختی برایشان صورت نگرفته است، افزودند: ما با مشکلات دیگری مانند بیمه تکمیلی و همسان سازی نیز مواجه هستیم.
آنها اعمال ماده 109 قانون سختی کار برای بازنشستگان فولاد را از خواسته های خود بیان و تاکید کردند که تجمع آنها جنبه سیاسی ندارد.
این بازنشستگان با اشاره به اینکه پرداخت نشدن حقوق و عیدی آنها باعث ایجاد مشکلات معیشتی شده است، تصریح کردند که افزایش نرخ تورم نیز بر مشکلات آنها افزوده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار