ثبت‌نام بزرگترین اعتکاف جوانان کشور در مسجد تاریخی جامع شهدا(مسجد نو) شیراز از ۱۶ اسفندماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۲۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 05 March 2019

تابناک فارس به قنل از ایکنا: مطابق یك سنت چندین ساله، بزرگترین اعتكاف جوانان كشور در ایام‌البیض در مسجد تاریخی جامع شهدا‌(مسجد نو) شیراز به‌همت كانون رهپویان وصال برگزار می‌شود.
ثبت‌نام در این اعتكاف از فردا، ۱۶ اسفندماه آغاز و تا ۲۳ اسفندماه جاری ادامه خواهد داشت كه علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سامانه panel.rahpouyan.com مراجعه كرده و نسبت به نام‌نویسی خود اقدام كنند.
این مراسم كه طی روزهای ۲۹ اسفندماه جاری و اول و دوم فروردین ۹۸ برگزار خواهد شد، تنها شامل جوانان و استان فارس نمی‌شود بلكه مطابق روال سال‌های گذشته، تمام علاقه‌مندان از تمام نقاط كشور می‌توانند در این مراسم شركت كنند.
علاقه‌مندان در شیراز نیز می‌توانند جهت ثبت‌نام از ساعت ۹ تا ۱۹ طی روزهای اعلام شده به مؤسسه صوت‌الحسین(ع) واقع در خیابان خیام، كوچه جنب مسجد خیرات مراجعه كنند.
همچنین شماره‌های ۰۹۱۷۰۰۴۱۸۹۹ و ۳۸۳۸۵۸۶۹ و ۳۲۳۳۰۹۶۹ برای كسب اطلاعات بیشتر آماده پاسخ‌گویی به علاقه‌مندان شركت در این مراسم معنوی هستند.
در مراسم اعتكاف جوانان هر ساله برنامه‌های متنوعی اعم از سخنرانی، دعاخوانی، تلاوت آیات قرآن، مداحی و غیره برگزار می‌شود كه از جمله سخنرانان و مداحان این مراسم معنوی می‌توان به آیت‌الله دژكام نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس و امام جمعه شیراز، حجت‌الاسلام سیدمحمد انجوی‌نژاد، مدیر كانون رهپویان وصال، حجت‌الاسلام مهدوی ارفع، علی‌اكبر رائفی‌پور، منصور امینی، مهدی سلحشور، حسین جوكار، رضا بذری و حمیدرضا برقعی اشاره كرد.
همچنین حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی كشورمان نیز در این مراسم به تلاوت آیات وحی خواهد پرداخت و همسر شهید شیبانی از شهدای مدافع حرم نیز به سخنرانی می‌پردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار