مدیر کل دفتر امور شهری استانداری اصفهان گفت: یک هزار و ۴۲۰ شهرداری و شورای شهر در کشور انجام وظیفه می کنند که اصفهان با داشتن ۱۰۷ شهرداری و شورای شهر، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۷۲۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 05 March 2019

به گزارش تابناک، علی اصغر ذاکری در حاشیه مراسم افتتاح از پروژه های عمرانی بخش جرقویه سفلی با اشاره به عبور افتخار آفرین انقلاب ایران از چهل سالگی اظهار کرد: دشمنان قسم خورده این نظام، منسجم بودند که چهل سالگی انقلاب با شکست رو به رو شود ولی امسال بعثت انقلاب را جشن گرفتیم و ثمره حضور فعال مردم در عرصه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را به وضوح مشاهده کردیم.

مدیر کل دفتر امور شهری استانداری اصفهان افزود: سربلندی و پایداری ایران مستقل از دنیا، نتیجه مقاومت و عبور از تحریم ها و فشارهای بین المللی و جهانی بود و تمام این موارد که انقلاب را در سال 57 پیروز و امروز نظام را سعادتمند کرد؛ به پیروی از ولایت و تکریم مردم که ولی نعمتان ما هستند، برمی گردد.

وی با بیان گام دوم انقلاب و تاکید بر توجه به این مساله، تصریح کرد: مرحله دوم باید همه کوتاهی ها و مشکلات کشور اصلاح شود و این مهم زمانی محقق خواهد شد که مردم در صحنه باشند.

ذاکری ادامه داد: موقعیت و فشار اقتصادی را می دانیم ولی آنچه حرف اول را می زند، امید مردم به پایداری نظام است و مسئولان باید استقامت بر اساس پایداری را مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب باید بهتر از چهل سال اول برداشته شود، گفت: چهل سال اول با تدبیر حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب با سربلندی گذشت و چهل سال دوم، اصلاح کوتاهی ها و نگاه به ولی نعمتان خودمان است؛ مردمی که تریبون و میز را با هدف خدمت رسانی در اختیار ما گذاشته اند.

مدیر کل دفتر امور شهری استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: سیاست ما باید بر اساس رهنمودهای رهبری، اصل قانون اساسی و خروجی نظام برای مقابله با تحریم ها و ایجاد رونق اقتصادی و امید به حرکت مردمی که از سال 42 شروع شد، باشد.

وی ناامیدی را از جمله بدترین چیزی عنوان کرد که جامعه را از پیشرفت باز می دارد و افزود: ایجاد ناامیدی بر اساس گفتمان و افکار دشمنان از جمله مواردی است که جامعه را از پیشرفت و آبادانی باز می دارد و نگاه ما باید به امید و عمران باشد.

ذاکری ایجاد پروژه های اقتصادی و عمرانی در جرقویه سفلی را نمونه ای از استقامت در مقابل دشمن عنوان کرد و گفت: از 9 پروژه بخش جرقویه سفلی، حدود 5 مورد مربوط به بخش خصوصی است و این یعنی استقامت در مقابل تحریم ها و پایداری مردم برای حرکت به گام دوم و اعتماد مردم به نظام اسلامی ایران است.

وی اصفهان را رتبه اول در تعدد شهرداری ها عنوان و اظهار کرد: یک هزار و 420 شهرداری و شورای شهر در کشور انجام وظیفه می کنند که اصفهان با داشتن 107 شهرداری و شورای شهر، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل دفتر امور شهری استانداری اصفهان با بیان اینکه باید برنامه ها در خصوص پایداری شهرداری ها را تقویت کرد، گفت: برای پایداری شهرداری ها، عبور از بحران اقتصادی و درآمد پایدار شهری، باید مشارکت مردمی را جلب کرد و گام دوم شهرداری ها باید مشارکت با مردم بر اساس تامین امنیت برای آنها شکل گیرد.

وی بیان کرد: مردم باید با مشارکت خودشان، انقلاب را در حوزه های اقتصادی و اجتماعی رونق دهند.

به گزارش صاحب نیوز؛ پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، از 5 پروژه عمرانی با اعتبار میلیاردی در بخش جرقویه سفلی رونمایی شد.

افتتاح اداره گاز شهر نصرآباد با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد تومان، کلنگ زنی کارخانه تولید پلی استیر غیر اشباع آذر برزین واقع در شهرک صنعتی جرقویه (سه راهی محمدآباد) با سرمایه 10 میلیارد تومانی بخش خصوصی، افتتاح بلوار روستای مزرعه عرب به طول 750 متر، افتتاح مخزن آب ۲۰۰۰متر مکعبی ذخیره آب شهر نیک آباد و افتتاح مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهر نیک آباد؛ از جمله پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار