فرمانده انتظامی شهرستان "خمینی شهر" از دستگیری سارق مسلحی که قصد سرقت از یک طلافروشی را داشت طی عملیاتی ضربتی و بهنگام خبر داد.
کد خبر: ۷۲۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 05 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایگاه خبری پلیس سرهنگ "علی جعفری نژاد"با بیان این خبر اظهار داشت: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامیشهرستان "خمینی شهر" از طریق اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 ، مطلع شدند یک سارق مسلح قصد سرقت از طلافروشی را دارد که بلافاصله وارد عمل شدند.
وی افزود: بحمدالله با حضور به موقع ماموران گشت انتظامی و عملیات هوشمندانه و ضربتی آنها ، این سارق خلع سلاح و دستگیر شد .
این مقام انتظامی بیان داشت : سارق فردی غیربومی و فاقد سابقه کیفری بود که پس از دستگیری برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .
سرهنگ جعفری نژاد با اشاره به سرعت عمل و هوشمندی ماموران انتظامی در این عملیات خاطر نشان کرد : اطلاع به موقع و اعلام سرقت به وسیله سیستم اعلام سرقت در طلافروشی منجر به افزایش سرعت عمل ماموران و پیشگیری از وقوع یک سرقت مسلحانه شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان ضمن ابراز خرسندی از اینکه در این حادثه هیچ یک از شهروندان آسیب ندیدند و سارق مسلح به موقع دستگیر شد به صاحبان صنوف به ویژه طلافروشان توصیه کرد: محل کار خود را به سیستم های امنیتی مجهز کرده و در صورت بروز هرگونه موارد مشکوک سریعاً مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار