نماینده مردم مبارکه گفت: با پیگیری‌های که نمایندگان در مجلس داشته‌اند و قول رئیس سازمان برنامه و بودجه، معوقات نیروهای خرید خدماتی استان اصفهان بخشی از آن پرداخت‌شده و مابقی آن در روزهای پایانی سال پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ 06 March 2019
به گزارش تابناک،زهرا سعیدی در مراسم افتتاح مرکز رفاهی فرهنگیان مبارکه بابیان اینکه معلمان قهرمانان واقعی فرهنگ جامعه هستند، گفت: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای پویا و سرحال داشته باشیم باید زمینه‌های گوناگون برای معلمان فراهم شود.
نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عقب افتادن پروژه آموزشی رفاهی فرهنگیان، گفت: مردم مبارکه از سال 83 تاکنون انتظار افتتاح پروژه خانه معلم را داشتند و در این دو سال اخیر با پیگیری‌های زیاد بنده وزیر آموزش و پرورش قول بهره‌برداری این پروژه را تا پایان سال داد که امروز شاهد افتتاح این مجموعه هستیم.
وی با اشاره به جنگ اقتصادی پیش رو، گفت: جنگ اقتصادی توفیقی بیش نیست، وقتی پول و امکانات باشد و چرخ صنعت بچرخد مشکلی نداریم ولی آنچه مشکل است اولویت‌بندی نیازهای مردم در این شرایط دشوار است.
 سعیدی ادامه داد: 53 میلیارد ریال از سال 83 تاکنون اعتبارات کل این پروژه بزرگ بوده که در سال‌های گذشته 23 میلیارد ریال آن تکمیل و در دو سال اخیر با پیگیری‌های بنده 30 میلیارد ریال از وزارت آموزش‌ و پرورش و فولاد مبارکه کمک گرفته شد.
نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات متعدد معلمان حق‌التدریس و نیروهای خرید خدماتی خاطرنشان کرد: از وزیر محترم خواهش ویژه دارم که برنامه‌ای برای معلمان حق‌التدریس انجام دهند تا مشکلات آنان در روزهای پایانی سال برطرف شود.
وی ادامه داد: با پیگیری‌های که نمایندگان در مجلس داشته‌اند و قول رئیس سازمان برنامه و بودجه، معوقات نیروهای خرید خدماتی استان اصفهان بخشی از آن پرداخت‌شده و مابقی آن در روزهای پایانی سال پرداخت خواهد شد.
مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان مبارکه به مساحت 14 هزار مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 53 میلیارد ریال با ظرفیت پذیرایی از یک هزار نفر به بهر برداری رسید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار