رضا مسرور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی دقایقی پیش در مراسم استقبال از رئیس جمهور در فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان در رشت با بیان اینکه یکی از مهمترین پروژه هایی که امروز افتتاح می شود موضوع ریل است گفت: با توجه به اهمیتی که ریل برای ایجاد درآمد ارزی برای کشور خواهد داشت مطمئنا در اقتصاد استان و کشور تاثیر گذار خواهد بود.
کد خبر: ۷۲۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 06 March 2019

 

افتتاح 290 میلیارد تومان پروژه در منطقه آزاد با دستور رئیس جمهور
تابناک / مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از افتتاح بیش از 290 میلیارد تومان پروژه در این منطقه با دستور رئیس جمهور خبر داد.

رضا مسرور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی دقایقی پیش در مراسم استقبال از رئیس جمهور در فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان در رشت با بیان اینکه یکی از مهمترین پروژه هایی که امروز افتتاح می شود موضوع ریل است گفت: با توجه به اهمیتی که ریل برای ایجاد درآمد ارزی برای کشور خواهد داشت مطمئنا  در اقتصاد استان و کشور تاثیر گذار خواهد بود.

وی افزود: اگر هرچه سریع تر  بنادرمان اعم از بنادر آستار،بندرانزلی و بندر کاسپین را به ریل وصل کنیم کریدور شمال جنوب که سال ها بحثش مطرح است و کریدوری که تحت عنوان کریدور ایران-قزاقستان-چین  مطرح است می تواند در ایجاد درآمد ارزی و ایجاد درامد برای مردم تاثیر گذار باشد.

مسرور در ادامه گفتگو با ندای گیلان به بیان اینکه  با ورود قطار به گیلان مطمئنا سرمایه گذاری های زیادی در این بخش صورت خواهد گرفت گفت: افتتاح راه آهن تاثیرات بسیار خوبی در اقتصاد استان خواهد داشت.
مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه در منطقه آزاد انزلی  4 طرح تولیدی ،1 طرح کشاورزی 6 طرح زیرساختی را افتتاح خواهیم کرد گفت: مجموع سرمایه گذاری ها بیش از 290 میلیارد تومان است که توسط بخش خصوصی انجام شده و  امروز انشا الله با دستور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار