مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: در اولین روز از جشن نیکوکاری که امروز آغاز شد یکهزار و 750 مدرسه میزبان برگزاری این جشن بودند.
کد خبر: ۷۲۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 06 March 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی عزیز سهندی افزود: در راستای برگزاری این جشن 400 هزار پاکت هدیه در مدارس استان توزیع شده بود.
وی ادامه داد: در سال گذشته دانش آموزان استان 6 میلیارد ریال به دوستان خود کمک کرده بودند که با هماهنگی آموزش و ‌پرورش آذربایجان غربی به عنوان عیدانه در میان دانش‌آموزان ‌نیازمند توزیع شد.
وی اضافه کرد: امسال نیز هدایای جمع آوری شده در کوتاه ترین زمان ممکن در بین نیازمندان همان مدرسه یا دیگر مدارس نیازمند استان توزیع می شود.
وی بیان کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار 'عیدی برای همه' 16 اسفند در پایگاه‌های ثابت و سیار و 17 اسفند نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه استان برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی اظهار داشت: پیش بینی می کنیم که امسال مردم خیر استان با پرداخت 93 میلیارد ریال در جشن نیکوکاری مشارکت کنند و از یک ماه گذشته تاکنون 47 میلیارد ریال از این میزان جمع آوری شده است.
به گزارش ایرنا، بیست و هشتمین دوره جشن نیکوکاری در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 15 ، 16 و 17 اسفند جاری در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
جشن نیکوکاری هر سال همزمان با ایام پایانی سال در کشور برگزار می شود.
کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفندماه سال 1357 فعالیت خود را با فرمان امام راحل برای رسیدگی به وضعیت محرومان و کمک به آنها از طریق دریافت کمک های مردمی آغاز کرد و 40 سال از فعالیت این نهاد می گذرد.
در سال های نخست، وظیفه این نهاد تنها کمک مادی به مددجویان و متقاضیان بود ولی در سال های اخیر، وظایف دیگری نیز به این نهاد محول شده که ارائه کمک های مشاوره ای و تسهیلات خودکفایی بخشی از این وظایف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار