رئیس مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس افزود: ساخت اقامتگاه برای همراهان بیمار خلاقیت خیران فارس بود که در پی آن، هم اکنون هشت اقامتگاه در شیراز و یازده اقامتگاه بیمار در شهرستان‌ها ساخته شده است.
کد خبر: ۷۲۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱ 06 March 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های جمعی گفت: مجمع خیرین سلامت استان فارس از سال ۱۳۸۰ آغاز به کار کرده است و هم اکنون این مجمع با ۱۷ سال، به عنوان با سابقه‌ترین مجمع خیرین سلامت در کشور در حال فعالیت است.
رامجردی با بیان این که این مجمع با هدف قدردانی و پاسداشت خیرین، شناسایی و اولویت بندی و نیاز سنجی برای کمک خیرین، تبلیغات و جذب کمک‌های خیرین و هماهنگی بین بخشی و حمایت از خیرین راه اندازی شده است ، افزود: هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ خیر از ۳۰ شعبه شهرستانی، عضو مجمع خیرین تامین سلامت فارس هستند.
وی گفت: در هفده سال گذشته بیش از دو هزار و ۲۴۰ مورد تفاهم نامه به ارزش هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان توسط خیرین انجام شده که بیشتر آن در حوزه عمرانی با ۶۴۳ پروژه، ۵۳۸ هزار متر مربع مساحت و اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است.
رامجردی افزود: در حوزه تجهیزات پزشکی بیش از هشت هزار مورد تجهیزات با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان توسط خیرین تامین سلامت استان فراهم شد و در حوزه تجلیل هر سال از ۶۰ خیر قدردانی می‌شود.
رئیس مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: ۲۸۲ پروژه‌های حمایتی با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان برای کمک به بیماران نیازمند، دانشجویان و دیگر افراد نیازمند اجرا شده است.
رامجردی افزود: امسال با وجود مشکلات اقتصادی، جامعه خیرین ۸۸ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا کرد که پنجاه میلیارد آن محقق شده و ما بقی به دلیل مدت دار بودن زمان اجرای طرح ها، سال آینده عملیاتی می‌شود.
وی گفت: خیران تاکنون بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ده بیمارستان در شیراز و هشت بیمارستان در شهرستان‌ها توسط خیرین به ظرفیت درمانی استان فارس اضافه کرده اند.
رئیس مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس افزود: ساخت اقامتگاه برای همراهان بیمار خلاقیت خیران فارس بود که در پی آن، هم اکنون هشت اقامتگاه در شیراز و یازده اقامتگاه بیمار در شهرستان‌ها ساخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار