معاون وزیر راه و شهرسازی دراصفهان مطرح کرد:
معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: حدود 200 هزار واحد مسکن مهر مشکلات زیر ساختی دارند که آماده سازی و تامین زیرساخت های آنها باقیمانده است.
کد خبر: ۷۲۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ 06 March 2019

به گزارش تابناک، حبیب الله طاهرخانی روز چهارشنبه در آیین افتتاح و بهره ‌برداری از طرح‌ های عمرانی شهر جدید مجلسی مبارکه افزود : بخش زیادی از مسکن های مهر باقی مانده و دارای متقاضی اکنون با مشکلات زیرساختی مواجه هستند که باید تدابیری اندیشید. 
وی با اشاره به ساخت 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر در کشور اظهارداشت : از مجموع این تعداد 500 هزار واحد باقی ماند و تاکنون تحویل مردم نشده است.
به گفته وی بخشی از واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی و تعدادی هم دارای متقاضی هستند. 
وی اظهارداشت: واگذاری واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی به پیمانکاران یکی از سیاست های وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل و این واحدها از منابع سرمایه گذاران است. 
طاهرخانی بیان کرد: 400 هزار واحد مسکن مهر در مجموعه شهرهای جدید وجود دارد که 260 هزار واحد از آنها به بهره برداری رسیده و 140 هزار واحد از آنها باقیمانده است. 
وی بیان کرد : حدود 80 هزار واحد مسکن مهر باقیمانده در شهرهای جدید دارای متقاضی هستند و بقیه آنها از طریق واگذاری به سرمایه گذاران و نهادهای حمایتی نظیر بنیاد مسکن، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تعیین تکلیف شدند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار