مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان گفت: بر اساس قانون تکلیف برنامه و بودجه ، باید سالانه 200 هزار مسکن روستایی در کشور احداث شود. 
کد خبر: ۷۲۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴ 06 March 2019

به گزارش تابناک، عبدالحسین خانی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح و بهره ‌برداری از پروژه‌ های عمرانی شهر جدید مجلسی مبارکه در جمع خبرنگاران افزود: سال آینده 15 هزار واحد مسکن در 935 روستای این استان با استفاده از تسهیلات ویژه مسکن روستایی ساخته می شود.
وی اظهارداشت : ساخت مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن از سال 84 تاکنون ادامه دارد و در سال جاری هشت هزار واحد به بانک ها معرفی شدند که از این تعداد کار ساخت حدود چهار هزار واحد شروع شد. 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان تصریح کرد : یک هزار و 300 واحد هم در بخش مسکن شهری در برنامه سال 97 این بنیاد قرار داشت که در حال اجراست. 
وی اضافه کرد: عملیات ساخت حدود سه هزار از واحدهای مسکونی نیمه تمام و باقیمانده از سالهای گذشته در سال جاری ادامه پیدا کرده است. 
خانی با بیان این که ساخت یکصد هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر وظیفه بنیاد مسکن در بافت های فرسوده شهرهای بزرگ است، تصریح کرد: بر اساس برنامه در قالب قراردادی با این اداره کل راه یک هزار و 350 واحد به نتیجه رسیدیم و سه هزار واحد در شاهین شهر و 350 واحد در شهرضا احداث خواهیم کرد. 
وی بیان کرد: در قالب مشارکت در ساخت 200 هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید هم قراردادی با شهرهای جدید بهارستان و مجلسی منعقد کردیم که یک هزار و 200 واحد را در شهر بهارستان و یکصد و پنجاه واحد را در شهر مجلسی احداث خواهیم کرد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار