مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از استقرار ۱۶ ایستگاه تاکسی در نقاط پرتردد شهر در ایام نوروز خبرداد و گفت: در این ایستگاه‌ها تاکسی‌ها آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی خواهند بود.
کد خبر: ۷۲۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ 07 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، هادی منوچهری اظهار کرد: : این ایستگاه‌ها در محل‌هایی همچون ابتدای خیابان سپه، ابتدای خیابان حافظ، میدان امام (ره)، کوچه سعدی، کوچه پشت مطبخ، شهر رویاها، سیتی‌سنتر، منارجنبان، میدان امام علی(ع)، پل خواجو، آکواریوم و تله سیژ ناژوان، باغ پرندگان و پل نصر دایر می‌شود.

وی از تشکیل ستاد نوروزی در این سازمان و برگزاری جلسات هماهنگی درون سازمانی و برون سازمانی در حوزه‌های مرتبط خبر داد و گفت: ایستگاه‌های ستاد نوروزی در مکان‌های گردشگری و پایانه‌های مسافربری مستقر شده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تاکید کرد:  استقرار ایستگاه‌های ستاد نوروزی در مکان‌های گردشگری و پایانه‌های مسافربری به منظور تسهیل در ارائه خدمات حمل ونقل مسافر، نظارت دقیق بر نرخ کرایه تاکسی، ارائه خدمات مرتبط با سفر در حوزه مسافر و گردشگری و پاسخگویی به شکایات انجام شده است.

وی ادامه داد: زیباسازی ناوگان تاکسیرانی شهر جهت ارائه خدمات به گردشگران با نوسازی روکش صندلی برای ۱۱۰۰ دستگاه فعال در ستاد نوروزی به صورت رایگان، لباس متحد الشکل برای همه ناوبران، استقرار کانکس در مکان های پرتردد جهت خدمات بهتر، استفاده از نماد ویژه برای تمام ناوبران تاکسی فعال در ستاد نوروزی، تهیه سی‌دی آهنگ‌های مرتبط با اصفهان برای پخش در ناوگان برای گردشگران، افتتاحیه نمادین شروع ستاد نوروزی ناوگان و تهیه کلیپ و تیزر جهت فضای مجازی انجام خواهد شد.

منوچهری خاطرنشان کرد: به منظور نظارت هرچه بیشتر ناوگان در ستاد نوروزی اقدامات ویژه‌ای همچون تعیین شیفت پرسنل بازرسی سازمان در دو نوبت صبح و عصر، چاپ نرخ کرایه و نصب روی شیشه خودرو جهت اطلاع مسافران وگردشگران، تعیین تلفن رسیدگی به شکایات به صورت گویا ۲۴ ساعته جهت بررسی انتقادات و پیشنهادات ارسالی از طرف مسافران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نماینده ویژه تاکسیرانی جهت استقرار در مراکز نظارت تصویری و حمل و نقل و ترافیک شهرداری تعیین شده است، گفت: نظارت دقیق بر روی نرخ کرایه‌ها، نظافت داخلی و بیرونی ناوگان و آراستگی ناوبران، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه رانندگان فعال در ستاد نورزی در موضوعاتی همچون مهارت‌های ارتباطی مانند استراتژی خنده و موضوعات مرتبط با گردشگری و برخورد مناسب با گردشگران در دستور کار قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار