رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان
رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان گفت: کمیسیون تنظیم بازار استانداری به مدیریت استاندار تشکیل‌ شده و برنامه‌ریزی لازم در زمینه تأمین اقلام مورد نیاز شب عید صورت گرفته است.
کد خبر: ۷۲۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 09 March 2019

به گزارش تابناک ، رسول جهانگیری در رابطه با تأمین میوه شب عید اظهار کرد: کمیسیون تنظیم بازار استانداری به مدیریت استاندار تشکیل‌ شده و برنامه‌ریزی لازم در زمینه تأمین میوه شب عید صورت گرفته است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان در همین رابطه افزود: سیب و پرتقال که مهم‌ترین میوه شب عید به شمار می‌رود خریداری‌ شده و چند روز قبل از عید نوروز توسط کمیسیون تنظیم بازار عرضه خواهد شد و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 وی در ادامه تأکید کرد: مردم نگرانی از بابت تأمین اقلام مورد نیاز خود نداشته باشند و در شرایط کنونی هیچ کمبودی در رابطه با محصولات مورد نیاز مردم وجود ندارد.

جهانگیری همچنین در رابطه با اخبار منتشرشده در زمینه کمبود برخی از کالاها تصریح کرد: چندی پیش اخباری نظیر کمبود آرد شنیده شد که این امر صحت خبری ندارد و در حال حاضر نیز هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تأمین این کالا وجود ندارد.

 رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان ادامه داد: آرد به‌ اندازه کافی در اختیار نانوایان قرار گرفته است و در شرایط فعلی نیز نه‌تنها ذخیره آرد 3 ماه آتی استان فراهم است، بلکه تا یک سال آینده نیز منابع کافی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دارد.

وی در پایان بیان کرد: بحث ورود و خروج آرد از سیلو به کارخانه‌های نان حجیم و نانوایان در حال رصد است تا به‌خوبی نیاز این بخش پاسخ داده شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار