مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: از سوی ستاد تنظیم بازار 15 تن گوشت یخی به قیمت هر کیلو 34 هزار تومان مجوز داده شد که بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۷۲۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 10 March 2019

به گزارش تابناک ، محمدرضا متین پور با اشاره به این‌که در ایام سال نو قشر و دین خاصی مخاطب کمیته امداد نیستند، گفت: این درخواست را از شهرداری و شورای شهر داریم که همین طور که تاکنون همراه کمیته امداد بوده‌اند ما را همراهی کنند و کمک ویژه‌ای برای سال نو داشته باشند، فقر به خصوص در شهر که اختلاف طبقاتی دیده می‌شود آزار بیشتری می‌دهد.

متین‌پور در ادامه با اشاره به این‌که توانمندسازی در اولویت فعالیت کمیته امداد است، توضیح داد: در سال گذشته هزار و 150 شغل در شهر اصفهان توسط کمیته امداد ایجاد شده و هزار و 700 نفر مشغول به کار شده‌اند، در همین راستا 21 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در اختیار مددجویان قرار داده شده است، همچنین 2 هزار و 500 نفر آموزش بلندمدت دیده و120 نفر با سیاست تشویقی برای کارفرماها به کارگیری شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان افزود: از سوی ستاد تنظیم بازار 15 تن گوشت یخی به قیمت هر کیلو 34 هزار تومان مجوز داده شد که بین نیازمندان توزیع شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار