مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در این ایام 210 هزار درخت و درختچه در سطح مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان توزیع و کاشته شده است.
کد خبر: ۷۲۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 10 March 2019

به گزارش تابناک ، فروغ مرتضایی‌نژاد اظهار کرد: یک میلیون و ۲۰۰ اصله گل فصل شامل۶۵۰ هزار گلدان از بخش خصوصی و ۵۵۰ هزار گلدان توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تهیه و در اختیار مناطق ۱۵ گانه شهرداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ هزار گل شب بو برای کاشت در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان توزیع شده است افزود:  ۱۰۰ هزار جعبه بنفشه همچنین ۱۱۳ هزار و ۴۱۵ درختچه گل در مناطق مختلف شهر کاشته شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: خوشبختانه ۵۵ هزار و ۸۵۳ اصله درخت در سطح شهر و ۲۵۰ هزار درخت، درختچه و گل در محور چهارباغ عباسی کاشته شده و بر زیبایی‌های شهر افزوده است.

وی با اشاره به ایجاد گذرهای شکوفه در اصفهان گفت: در برخی مناطق «گذر شکوفه» به صورت ویژه طراحی شده است؛ در واقع شکوفه خاص بهاری مثل شکوفه های آلوگل و سیب‌گل با رنگ‌های سفید، صورتی و ارغوانی طراحی شده که نمونه‌های آن را شهروندان در شهر خواهند دید.

مرتضایی‌نژاد خاطرنشان کرد: در آستانه سال نو، المان‌های نوروزی منتخب که طی فراخوان توسط شهروندان ارایه شده بود با همکاری مناطق سه، ۹، ۱۱، ۱۳، ۱۲، ۱۴ و ناژوان در نقاط مختلف اجرایی خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار