رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان گفت: ظرفیت پذیرش استان اصفهان در ششمین آزمون مشترک استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور 211 نفر است.
کد خبر: ۷۲۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 10 March 2019
به گزارش تابناک، نعمت‌الله اکبری در خصوص ششمین آزمون مشترک استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: متولی اصلی این آزمون سازمان امور اداری و استخدامی کشور و نماینده سازمان در استان‌ها نیز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.
 
وی با بیان اینکه سازمان اداری و استخدامی با هماهنگی سازمان سنجش کشور هر سال یک یا دو بار نسبت به برقراری این آزمون اقدام می‌کند، افزود: این آزمون متناسب با درخواست و مجوز استخدام دستگاه‌های اجرایی دولت برپا می‌شود.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان با تاکید بر اینکه این استخدام تنها مربوط به دستگاه‌های دولتی است، افزود: چند ماه پیش آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برگزار شد و جمعه این هفته 17 اسفند ماه نیز آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی همزمان با کشور در اصفهان برگزار شد.
 
وی ادامه داد: در این آزمون 10 هزار و 641 نفر در استان اصفهان شرکت کردند که البته برخی شرکت‌کنندگان از ظرفیت پذیرش و نیاز دستگاه‌های دیگر استان‌ها استفاده خواهند کرد. 
 
اکبری با بیان اینکه ظرفیت پذیرش استان اصفهان در این آزمون استخدامی 211 نفر است، یادآور شد: سهمیه استخدامی این آزمون مربوط به دستگاه‌هایی همچون بانک ملی، بنیاد شهید، سازمان امور اراضی کشور، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان تعزیرات، ثبت اسناد، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش است.
 
وی در رابطه با موضوع کوچک‌سازی دولت و برگزاری آزمون‌های استخدامی، گفت: این آزمون‌ها به نوعی در راستای کوچک‌سازی دولت است، چراکه به ازای هر دو نفر بازنشسته مجوز استخدام یک نفر صادر می‌شود، البته برخی ساختارها کوچک شده‌اند و سازمان امور اداری و استخدامی به دلیل اینکه متولی بهره‌وری پرسنل و نیروی انسانی است با توجه به این موضوع، به دستگاه‌های اجرایی مجوز استخدام می‌دهد.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان با بیان اینکه سازمان امور اداری و استخدامی برگزاری این آزمون را به واحدهای آموزشی از جمله دانشگاه‌ها و ... واگذار می‌کند، یادآور شد: جهاد دانشگاهی کشور متولی برگزاری این آزمون است و این دوره در اصفهان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی، متولی برگزاری این آزمون در اصفهان بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار