استاندار اصفهان تاکید کرد:
استاندار اصفهان با اشاره به لزوم گسترش روابط فرهنگی و اجتماعی و همچنین علمی و دانشگاهی افزود: نباید تنها بر روی روابط سیاسی بین کشورها تمرکز شود و باید سفرها در قالب اتاق بازرگانی و دانشگاه ها، هنرمندان گسترش یابد.
کد خبر: ۷۲۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 11 March 2019

به گزارش تابناک، به گفته عباس رضایی برگزاری هفته های فرهنگی اصفهان در کشورهای مختلف و بالعکس می تواند در تعاملات فرهنگی تاثیرگذار باشد. 
استاندار اصفهان با بیان اینکه با توجه به جایگاه مهم استان در سطح بین الملل، مدیران ذیربط باید براساس پروتکل ها و سیاست های وزارت خارجه اقدام نمایند، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های بالای استان در بخش های مختلف بایستی در جهت افزایش مراودات و گردشگری گام برداریم. 
رضایی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت روز اصفهان، و جشن های ملی و مذهبی، اظهار داشت: در این مراسم ها به ابعاد شخصیتی بزرگان دین و انقلاب و شخصیت های بزرگ ملی کشور باید پرداخته شود. 
وی از آمادگی اصفهان برای میزبانی از تورگردان ها و شرکت های تورگردانی بین المللی خبر داد و افزود: باید با برگزاری همایش ها و برنامه های بین المللی در اصفهان، بتوانیم توانمندی ها و ظرفیت های اصفهان را برای جذب گردشگران خارجی بکار گیریم. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار