معاون بازرگانی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت : سیب و پرتقال ویژه نوروز 98 براساس برنامه ریزی های انجام شده 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود.
کد خبر: ۷۲۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 13 March 2019

به گزارش تابناک، خدابخش توکلی افزود:هنوز قیمت نهایی میوه های تنظیم بازار شب عید مشخص نشد اما بزودی نرخ آن تعیین و اعلام می شود.
وی به زمان توزیع و عرضه این میوه ها اشاره کرد و یادآور شد: کار توزیع این میوه ها طبق معمول سال های گذشته از 25 اسفند در نقاط مختلف استان آغاز می شود و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
به گفته وی فرآیند توزیع میوه شب عید در 183 غرفه و 14 فروشگاه کوثر در اصفهان و شهرستان های استان انجام می شود.
معاون بازرگانی سازمان تعاون روستایی اصفهان از تامین و ذخیره سازی بیش از پنج هزار تن میوه مورد نیاز شب عید در هشت انبار سردخانه ای استان خبر داد و گفت: حدود سه هزار تن پرتقال و 2 هزار تن سیب درختی پیش بینی شده که به تدریج توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به این که قمیت میوه ‌های شب عید بر اساس نظر کمیته تنظیم بازار استان و با هماهنگی کارگروه تنظیم بازار کشور تعیین خواهد شد ، بیان کرد: سهمیه میوه ایام عید منطبق با نیاز مردم است و در صورت تقاضای بیشتر امکان، تهیه و عرضه میوه وجود دارد.
توکلی اضافه کرد: توزیع این میوه ها با قیمت مصوب و یکسان، نقش مهمی در کاهش و تعادل قیمت سایر میوه ها خواهد داشت.
وی اظهارداشت: سیب و پرتقال خریداری شده از مرغوبیت زیادی برخوردار است و براساس پیش بینی ها مردم استقبال خوبی در خرید این میوه ها خواهند داشت. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار