استاندار اصفهان خطاب به مدیران کارگروه اشتغال استان:
استاندار اصفهان به مدیران حاضر در کارگروه اشتغال استان توصیه کرد که اگر زمانی احساس کردند که نمی توانند کاری انجام دهند داوطلبانه کنار بروند تا فرصت برای حضور افراد دیگر فراهم شود.
کد خبر: ۷۲۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸ 14 March 2019

به گزارش تابناک، عباس رضایی با بیان اینکه تمامی مدیران ملزم هستند تا با دید مثبت به گره گشایی از کار مردم بپردازند و موجبات امید و نشاط را در جامعه فراهم کنند گفت: شایسته نیست که میزان اشتغال در استان صنعتی اصفهان 30 درصد کمتر و میزان بیکاری بیشتر از کشور باشد.
استاندار اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه اگر همراهی و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی وجود داشته باشد  تصریح کرد: در همین شرایط سخت تحریم نیز می توان تلاش کرد و از قواعد و ضوابط موجود برای بازکردن مشکلات مردم و نه گیر دادن به آنها بهره برد.
وی از مدیران بانک ها نیز خواست تا در ارائه تسهیلات به مردم استان که شایسته هر گونه خدمتی هستند بیشتر توجه کنند و اگر مشکلی با سازمان های نظارتی دارند به استانداری برای رسیدگی و گشایش آن اطلاع بدهند.
رضایی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر رسیدگی جدی به موضوع اشتغال گفت: نباید با افرادی که در مباحث اقتصادی و اشتغال به صورت خیرانه وارد عمل می شوند علاوه بر همراهی نکردن حتی برای آنها مشکلی نیز ایجاد کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
چه جوری دل از این حقوق های نجومی بکنیم .......................................نه .تا 80 سالگی با پوشک خواهیم امد ......بله ............دل کندن از این حوق ها و مزایا سخت است .....عزیزم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار