در آستانه آغاز طرح امداد نوروزی، 15دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر بین پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان توزیع شد.
کد خبر: ۷۲۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶ 14 March 2019

به گزارش تابناک، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: امروز همزمان با اجرای مانور آغاز طرح امداد نوروزی در سراسر کشور، 15 دستگاه خودروی آمبولانس بنز اسپرینتر 315 بین پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی استان توزیع شد تا بتوانند با توان بالاتر، خدمت رسانی بهتری را به شهروندان داشته باشند.
غفور راستین افزود: این تعداد آمبولانس با هزینه ای بالغ بر 17 میلیارد تومان از سوی سازمان اورژانس کشور تهیه و تحویل استان شده است. 
وی گفت: این طرح امسال نیز همزمان با سایر استان های کشور از روز 25 اسفندماه در استان اصفهان آغاز می شود و تا 17 فروردین ادامه دارد.
راستین بیان کرد: در این طرح اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با توان 145 پایگاه شهری و جاده ای، یک پایگاه امداد هوایی، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 830 نفر پرسنل آماده ارائه خدمات فوریت های پزشکی به شهروندان و مسافران نوروزی است.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در نوروز آتی 12 ایستگاه سلامت نوروزی در جاده های استان مستقر می شوند.
وی خاطرنشان کرد: واحدهای امدادی اورژانس 115 در جاده های استان اصفهان در مدت اجرای این طرح از ساعت 8 تا 12 و 18 تا 21 در مسیر تردد مسافران مستقر می شوند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار