نمایشگاه خودروهای کلاسیک، مدرن و آفرود در روز پنجشنبه در محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گشایش یافت.
کد خبر: ۷۲۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲ 14 March 2019

به گزارش تابناک، در این نمایشگاه خودروهای کلاسیک، آفرود، مدرن، هوشمند و اسپرت روز دنیا به نمایش گذاشته شده است.
نمایش خودروهای کلاسیک نظیر فورد، دوج، بی‌ام‌و، بنز و خودروهای آمریکایی تنها بخشی از این نمایشگاه است در این بخش لامبورگینی دست‌ساز نیز به نمایش درآمده که پیش از این در هیچ‌ نمایشگاهی حضور نداشته است.
نمایش خودروهای مدرن کمپانی ‌های بزرگ خودرویی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود. در این بخش، مدل‌ های جدید شرکت‌ های خودروساز مانند بنز، بی‌ام‌و، شورولت و فورد به نمایش درآمده است.
در کنار تمامی برندهای مطرح خودرویی، خودروهایی از برندهای معروف جهان نظیر فورد، پورشه، مازراتی، بنتلی، لامبورگینی، نیسان، کامارو، کوروت و چلنجر نیز در این نمایشگاه حضور دارند تا مردم و علاقمندان با جدیدترین مدل ‌های خودرو در جهان آشنا شوند.
بخش دیگری از این نمایشگاه به نمایش خودروهای آفرود اختصاص دارد، خودروهای آفرود، خودروهای شاسی بلند 2 دیفرانسیلی هستند که توانایی رانندگی در مسیرهای ناهموار محیط‌ های سخت و خشن طبیعت را دارند و چگونگی گذر از جاده ‌های صعب ‌العبور را به چالش می‌ کشند.
در سیستم تعلیق اکثر این خودروها از فنربندی و کمک فنرهای مغناطیسی و خاص استفاده شده ولی سطح فنی خودرو و مهارت مناسب راننده هر 2 با هم عامل تأثیرگذار در چگونگی عملکرد خودرو است.
علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌ توانند تا 27 ماه اسفند و از ساعت 15 تا 24 به نمایشگاه‌ های بین‌ المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
اصلا خودرو مدرن اونجا نیست . نمایشگاه خوبی نبود اصلا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار