شهردار اصفهان گفت: این روزها مردم به دنبال تأمین مایحتاج خود هستند و شهرداری هم برای تسهیل خرید شهروندان از (24 اسفندماه) در فروشگاه کوثر اقدام به توزیع سیب و پرتقال می‌کند.
کد خبر: ۷۲۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 16 March 2019

به گزارش تابناک و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، قدرت‌اله نوروزی با اشاره به اینکه شهر برای استقبال از مسافران نوروزی آماده شده است و در این راستا ظرفیت اسکان مسافران 70 درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: برای زیباسازی شهر هم 20 المان نوری در سطح شهر اصفهان در محورهای اصلی شهر نصب خواهد شد. در حاشیه زاینده رود هم اجرای ویدئومپینگ پیش بینی شده که نوروز 98 در معرض دید شهروندان و مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری هم از مردم می‌خواهیم با پرهیز از رفتارهای خطر ساز از ایجاد حوادث جلوگیری کنند، گفت: با این وجود 24 ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر اصفهان در آماده باش کامل است و گشت‌های موتوری در سطح شهر فعال خواهد شد. همچنین در 25 نقطه مرکزی و پرتردد شهر هم خودروهای امدادی مستقر می‌شوند.  

شهردار اصفهان با بیان اینکه نوروز امسال برای اولین بار مردم می‌توانند از مترو استفاده کنند، اظهار کرد: استفاده از مترو به سوی شهر پاک رفتن است و از همه شهروندانی که در مسیر مترو قرار دارند و امکان استفاده دارند، درخواست می‌کنم از مترو استفاده کنند تا مسافران اصفهان هم کمتر گرفتار ترافیک شوند.

وی با بیان اینکه ساعت کاری مترو در حال حاضر از 6 و نیم صبح تا 9 و نیم شب است که در روزهای تعطیل قبل از عید این ساعات به 8 و نیم صبح تا 9 و نیم شب تغییر خواهد کرد، افزود: در نظر داریم در عید هم از ساعت 10 صبح تا 9 شب مترو با سرفاصله 20 دقیقه فعال باشد.

نوروزی تصریح کرد: این روزها مردم به دنبال تأمین مایحتاج خود هستند و شهرداری هم برای تسهیل خرید شهروندان از فردا (24 اسفندماه) در فروشگاه کوثر اقدام به توزیع سیب و پرتقال می‌کند. از روز گذشته نمایشگاه گل و گیاه در فضایی جدید آغاز به کار کرد و با 160 غرفه فعال در اختیار شهروندان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار