استاندار اصفهان گفت:با توجه به موقعیت جغرافیایی و حجم بالای تردد در جاده های استان، هلال احمر کشور باید تجهیزات و امکانات بیشتری را به اصفهان اختصاص دهد.
کد خبر: ۷۲۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲ 17 March 2019

به گزراش تابناک،  عباس رضایی در آیین افتتاح خدمات جمعیت هلال احمر استان در نوروز ۹۸، ضمن تقدیر از خدمات این سازمان، خواستار آموزش و ارائه اخطارهای لازم به مردم و مسافرین در رسانه ها شد.
استاندار اصفهان با اشاره به دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر بازگشایی زاینده رود در ایام نوروز، افزود: این امر به جذب گردشگر در نوروز کمک خواهد کرد.
عباس رضایی اضافه کرد: افزایش تعداد مسافران و همچنین موقعیت جغرافیایی اصفهان ایجاب می کند که با توجه به حجم ترددهای جاده ای، هلال احمر کشور امکانات و تجهیزات بیشتری را به استان اصفهان اختصاص دهد.

رضایی ضمن خیرمقدم به مسافران نوروزی اظهارداشت: آمادگی بسیار خوبی برای خدمتگزاری به مردم شریف و مسافران ارجمند مشاهده می شود و با توجه به پیش بینی های صورت گرفته، امیدواریم که تعطیلات بسیار بی خطر و بدون هرگونه حادثه ای را در استان داشته باشیم.
استاندار اصفهان افزود: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، تعداد مسافران ۲۵ تا ۳۰ درصد بالاتر از سال گذشته خواهد بود و آمادگی خوبی در استان برای استقبال از این میزان مسافر وجود دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار