مسوول تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: سامانه الکترونیکی akfin.com برای نام نویسی متقاضیان حضور در اعتکاف آماده شده است.
کد خبر: ۷۲۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 17 March 2019

به گزارش تابناک، حجت الاسلام و المسلمین حسن بابایی با اشاره به فرصت ایام البیض ماه رجب برای اعتکاف و خودسازی درونی، اظهار کرد: نام نویسی آیین معنوی اعتکاف تا 28 اسفند به صورت اینترنتی ادامه دارد.
وی ادامه داد: در این سامانه اسامی مساجد، ظرفیت نام نویسی، برنامه ها و هزینه های نام نویسی مشخص شده است و پرداخت هزینه های اعتکاف نیز به صورت الکترونیکی انجام می شود.
مسوول تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: این سامانه به گونه ای عمل می کند که پس از تکمیل ظرفیت یک مسجد، امکان نام نویسی در آن مسجد وجود نخواهد داشت و افراد به سایر مساجد همجوار سوق داده خواهند شد.
وی اضافه کرد: امسال 480 مسجد برای اعتکاف در سراسر استان مشخص شده است و پیش بینی می شود حدود 40 هزار نفر در این مراسم شرکت کنند.
حجت الاسلام بابایی اظهار کرد: سالهای پیش 520 مسجد برای امر اعتکاف در نظر گرفته شده بود ولی سال گذشته و امسال به دلیل تقارن ایام اعتکاف با عید نوروز تعداد کمتری در این مراسم نام نویسی می کنند.
وی افزود: از مجموع پنج هزار و 700 مسجد برگزار کننده مراسم اعتکاف 520 مسجد استان و از مجموع 700 هزار معتکف 82 هزار نفر به استان اصفهان اختصاص داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار