مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: با نزدیک شدن ایام پایانی سال سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان همه توان خود را به کار می گیرد تا با حفظ تمیزی و زیبایی شهر به استقبال سال جدید برود و در این راستا همه ماشین آلات این سازمان برای جمع آوری پسماند در اختیار نظافت شهر قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۷۲۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 17 March 2019

به گزارش تابناکبه نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسن نظام زاده اظهار کرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان، سازمانی است که در تمام طول سال به صورت شبانه روزی مشغول انجام فعالیت است و در ایام تعطیل وظایف سازمان سنگین‌تر می‌شود.

وی افزود: با توجه به ایام پایانی سال و نزدیک شدن به سال جدید، ماشین آلات تنظیف سازمان شامل انواع جاروب های نظافت معابر، جدول شوی ها، دیوار شوی و نرده شوی به صورت ویژه فعالیت می‌کنند؛ برنامه کاری جاروب ها در این روزها به گونه‌ای تنظیم شده است تا با افزایش ساعت کاری با تمام توان و ظرفیت مشغول انجام خدمت باشند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین ماشین آلات جدول شوی هم در سه شیفت کاری فعالیت می‌کنند تا با تمیزی خیابان‌های شهر زیبایی بهار را برای شهروندان نمایان کنند.

وی با اشاره به بازگشایی رودخانه زاینده رود در آستانه سال جدید در مورد لایروبی کف رودخانه هم گفت: نظافت و لایروبی زاینده رود یکی از وظایف این سازمان است؛ در همین راستا و با توجه به دستور رییس جمهور در خصوص جاری شدن آب در ایام نوروز، سازمان خدمات موتوری در حال حاضر در حال آماده سازی بستر زاینده رود برای بازگشایی آب است.

نظام زاده اظهار کرد: تمام ماشین آلات این سازمان نیز برای جمع آوری پسماند روزهای پایانی سال و نیز ایام آغازین سال جدید که حجم زباله‌های شهر افزایش می‌یابد در اختیار شهر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار