مديركل راه و شهرسازی استان اصفهان از آماده‌باش يگان حفاظت از اراضی استان در تعطيلات نوروزی، گفت: در سال جاری، ۹۷ مورد اراضی ملی و دولتی استان اصفهان به ارزش ۶۶۳ ميليارد ریال رفع تصرف شد.
کد خبر: ۷۲۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ 17 March 2019
به گزارش تابناک به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، حميدرضا اميرخانی با ارائه گزارشی از ميزان رفع تصرفات اراضی ملی و دولتی توسط يگان حفاظت از اراضی اين اداره كل خواستار اقدامات پيشگيرانه به منظور جلوگيری از تصرفات احتمالی در ايام نوروز ۹۸ شد.
 
وی با ارائه گزارشي از رفع تصرفات اراضي دولتي طي سال ۹۷ و احكام اجرايي در اين خصوص، اظهار کرد: اداره كل راه و شهرسازي در سال ۹۷ تاكنون نسبت به تعداد ۶۸ فقره اجراي احكام، خلع يد و قلع‌وقمع به متراژ ۵۱۸ هزار و ۵۹۳ مترمربع به ارزش حدود ۴۸۰ ميليارد ريال کرده است.
 
مديركل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص حفظ حقوق بيت‌المال در اراضي دولتي و رفع تصرفات فوری اين اراضي ملي، گفت: در سال جاري تعداد ۹۷ فقره زمين به متراژ ۴۳۷ هزار مترمربع و به ارزش حدود ۶۶۳ ميليارد ريال به همت حوزه املاك و حقوقی اين اداره كل و هوشياری عوامل يگان حفاظت از اراضي سازمان ملي زمين و مسكن در استان رفع تصرف فوري شده است. 
 
وی با توجه به فرا رسيدن ايام نوروز و مساعد بودن شرايط براي افراد سودجو و فرصت‌طلب به منظور تجاوز به اراضي ملي و دولتي و تصرف در آنها خواستار اقدامات پيشگيرانه در خصوص تصرفات اراضي ملي و دولتي در ايام نوروز شد.
 
 امیرخانی گفت: در ايام تعطيلات نوروز روزانه ۲۱ اكيپ در كل شهرستان‌های تابعه اقدام به گشت زني و سه اكيپ از استان نيز هر روزه به تمام شهرستان‌ها جهت كنترل و نظارت بر عملكرد گشت‌ها اعزام می‌شوند.
 
وی ادامه داد: در مجموع، همه روزه از تاريخ ۲۸ اسفندماه سال ۹۷ تا ۱۷ فروردين ماه سال ۹۸ تعداد ۲۴ اكيپ در سطح استان جهت پيشگيري از تصرفات اراضي ملي و جلوگيري از اقدامات احتمالي متصرفان اقدام به گشت زني می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار