نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه شهرداری این کلانشهر در سال جاری، ۸۰ درصد محقق شده است.
کد خبر: ۷۲۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ 17 March 2019
به گزارش تابناک ، علیرضا نصر اصفهانی در هفتادویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: امروز باید شناخت بیشتری از اولیای خدا پیدا کنیم. یکی از ویژگی‌هایی که امام علی (ع) داشت این است که وجود خدا در رفتار و گفتار و کردارش ظهور و بروز داشته و مسیر تعالی و رشد را در مسیر خدا در نظر گرفته است.
وی با اشاره به اینکه جاذبه و دافعه امام علی (ع) باید جدی گرفته شود، افزود: ما باید جاذبه‌ها را در حد اعلی ‌و دافعه‌ها را در کمترین حد داشته باشیم. شرایط اقتصادی در سال جاری سخت بود، اما همه تلاش کردند چه در شورا و چه در شهرداری شرایط خوبی را رقم بزنند.
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: اگر کاستی و ناقصی‌هایی وجود داشته امید داریم مردم ببخشند و حلال کنند و با توجه به تجارب ارزشمندی که به دست آمد مسیر سال آینده هموارتر باشد. امروز حدود ۸۰ درصد بودجه سال ۹۷ محقق شده است و امیدوارم که تا پایان سال این عدد بیشتر شود.
نصر تاکید کرد: امسال با توجه به بازگشایی زاینده رود مسافران زیادی به اصفهان خواهند آمد و امیدوارم میزبانی و مهمان نوازی اصفهانی‌ها مثل همیشه زبان‌زد شود. ایمنی پل‌های سی و سه پل و خواجو در این ایام جدی و مهم است.
وی تصریح کرد: موفقیت تیم‌های سپاهان و ذوب آهن را باید تبریک گفت. سپاهان در لیگ و جام حذفی مدعی است و ذوب آهن نیز در جام باشگاه‌های آسیا افتخار آفرینی می کند. همچنین از افتخارآفرینی محمدرضا صفدریان تشکر می‌کنم.
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در میدان امام حسین(ع) کمی بد منظری داریم که باید سازمان زیباسازی بدمنظری این منطقه را بهبود بخشند.همچنین امیدواریم پرداخت‌های تمام ذی نفعان شهرداری نیز در این ایام انجام شود.
منبع: تابناک
برچسب ها: اصفهان ، شهرداری ، بودجه97
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار