معاون رییس نمایشگاه بین المللی 'کانتون گوانجو' چین بر ضرورت همکاری با بخش صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تاکید کرد.
کد خبر: ۷۲۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ 18 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،'وِن ژانگهانگ'(Wen Zhonghang) روز دوشنبه در دیدار با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان در محل این سازمان اظهار داشت: نمایشگاه کانتون گوانجو یکی از سه نمایشگاه بزرگ و مهم چین است و هر سال صدها هزار نفر از آن بازدید می کنند. 
وی بااشاره به مساحت یک میلیون مترمربعی این نمایشگاه افزود:با توجه به گستردگی و مخاطبان بالای نمایشگاه گوانجو، فرصت بسیار خوبی برای تولیدکنندگان و صنعتگران کشورهای مختلف از جمله ایران به منظور معرفی ظرفیت ها و توانایی هایشان وجود دارد. 
معاون رییس نمایشگاه کانتون گوانجو گفت: ما درصددیم تا با انعقاد تفاهمنامه با سازمان ها و شرکت های نمایشگاهی ایران، ارتباطات خوبی برای توسعه همکاری برای حضور طرفین در نمایشگاه های 2 کشور برقرار کنیم. 
وی با بیان اینکه در صورت انعقاد تفاهمنامه، تسهیلاتی برای حضور شرکت کنندگان ایرانی در نمایشگاه گوانجو درنظر گرفته می شود، خاطرنشان کرد: ما از روش های مختلف از جمله فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای تبلیغ و معرفی شرکت کنندگان در نمایشگاه استفاده می کنیم و طرفین تفاهمنامه ها نیز می توانند شرکت های چین را در کشورشان معرفی کنند. 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز در حاشیه این دیدار در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ما از همکاری با نمایشگاه های بزرگ و مهم کشورهای مختلف از جمله چین استقبال می کنیم و آماده همکاری برای تسهیل حضور متقاضیان ایرانی در آن نمایشگاه ها هستیم. 
اسرافیل احمدیه بااشاره به اینکه شرکت های بسیاری از کشورمان و استان اصفهان در سال های گذشته در نمایشگاه های معتبر صنعتی شرکت کردند، افزود: این ارتباط باید 2 طرفه باشد و زمینه حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه های ما نیز بیش از پیش فراهم شود. 
وی با بیان اینکه چین دارای بخش های تولیدی قدرتمندی است که محصولات خود را با قیمت های نازل در دیگر کشورها به فروش می رسانند، تصریح کرد: ما باید بازار این کشور و کاستی های آنها را بررسی و شناسایی کرده تا بتوانیم محصولات خود را صادر کنیم. 
احمدیه اضافه کرد: استان اصفهان ظرفیت زیادی در زمینه سنگ های قیمتی و تزیینی و مواد اولیه مورد نیاز چین مانند صنایع پتروشیمی دارد و می تواند بصورت قدرتمندی در این زمینه عمل کند. 
وی با اشاره به اینکه مذاکره های لازم برای عقد تفاهمنامه همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان با نمایشگاه گوانجو در حال انجام است، تاکید کرد: ما از توسعه روابط با دیگر کشورها استقبال می کنیم زیرا باید توانایی های خود را در معرض دید جهانیان قرار دهیم. 

منبع: ايرنا
برچسب ها: اصفهان ، صنعت ، اقتصاد ، گوانجو ، چین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار