رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان با بیان این که شهرستان اصفهان در پایان امسال چهارشنبه شب آرامی را پشت سر گذاشت، اظهارداشت: هیچ مورد مجروح و مصدوم مرتبط با چهارشنبه سوری در شهرستان اصفهان به ثبت نرسید. 
کد خبر: ۷۲۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 20 March 2019

به گزارش تابناک، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان از کاهش حدود 50 درصدی حوادث چهارشنبه سوری در این استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

غفور راستین افزود: سال گذشته 91 نفر در این ارتباط مجروح شدند که این آمار از ابتدای اسفند امسال تا سه شنبه شب به 53 نفر کاهش یافت. 

وی مجموع افراد حادثه دیده مرتبط با چهارشنبه سوری امسال که توسط اورژانس اصفهان خدمات رسانی شد را 34 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد چهار مورد در بیمارستان بستری و 30 مورد بصورت سرپایی درمان شدند. 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان اضافه کرد: سه نفر از حادثه دیدگان به دلیل سوختگی در بیمارستان امام سوی کاظم ( سوانح سوختگی) اصفهان بستری شدند که 2 نفر از شهرستان کاشان و یک نفر از شهرستان فلاورجان هستند. 

وی تصریح کرد : یک نفر از شهر وزوان از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه نیز به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه چشم در بیمارستان فیض اصفهان بستری شد. 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار