مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: از یک هفته پیش و در آستانه فرارسیدن نوروز طرح فروش الکترونیکی بلیت بازدید مکان های تاریخی اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۷۲۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ 21 March 2019

به گزارش تابناک، فریدون اله یاری با اشاره به اجرای طرح فروش الکترونیکی بلیت بازدید مکان های تاریخی اصفهان گفت: با از بین بردن مبادلات پولی برای خرید بلیت بازدید اماکن تاریخی اصفهان از ازدحام جمعیت در باجه های محل فروش این بلیت ها جلوگیری می شود. 
وی با تاکید به اینکه اکنون خرید بلیت بازدید مکان های تاریخی اصفهان بصورت کانتری انجام می شود اظهار کردک برای این منظور کانترهای زیادی را پیش بینی کرده ایم تا گردشگران و افراد علاقه مند به بازدید از بناهای تاریخی این شهر با سهولت بتوانند بلیت خود را تهیه کنند. 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ادامه داد: در گام بعدی باجه های مستقر در درب ورودی بناهای تاریخی را برخواهیم داشت و زمینه ای را فراهم خواهیم کرد تا علاقه مندان بتوانند از یک درگاه بلیت های بازدید از مکان های تاریخی اصفهان را تهیه کنند. 
وی با اشاره به اینکه ساعات بازدید بناهای تاریخی اصفهان برای تعطیلات نوروز افزایش یافته است، گفت: بناهای تاریخی پربازدید این خطه از ساعت هشت تا 22 هر روز بر روی علاقه مندان باز است. 
اله یاری با اشاره به زمینه اسکان 400 هزار نفر در شبانه روز در شهر اصفهان فراهم شده است، اضافه کرد: ظرفیت اقامت استان اصفهان نسبت به نوروز سال گذشته 10 هزار تخت افزایش یافته است. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار