مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از جابجایی مسافران نوروزی شهر اصفهان با استفاده از اتوبوس های ویژه گردشگری خبر داد.
کد خبر: ۷۲۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 22 March 2019

به گزارش تابناک، قدرت افتخاری در مورد خطوط ویژه مسافران نوروزی گفت: این اتوبوس ها با برچسب و نشان ویژه گردشگری از نقاط اسکان مسافران نوروزی از جمله محل اسکان موقت باغ فدک مسافران نوروزی را به نقاط مرکزی شهر منتقل می کند. 
افتخاری با تاکید به اینکه سر فاصله حرکت این اتوبوس ها 30 دقیقه می باشد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تجمع اماکن تاریخی شهر اصفهان در اطراف میدان نقش جهان است اتوبوس های گردشگری مسافران را به میدان امام حسین (ع) انتقال می دهند. 
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در ادامه با بیان اینکه علاوه بر خطوط ویژه گردشگری سرویس های دربستی در قالب مینی بوس و اتوبوس برای خانواده های پرجمعتی که قصد تردد به نقاط مختلف شهر برای بازدید و گردشگری را دارند با تعرفه های مشخصی در نظر گرفته شده اضافه کرد: با توجه به بازگشایی زاینده رود احتمال افزایش مسافران نوروزی وجود دارد و در صورت اسکان مسافران در سپاهانشهر در روزهای آینده، سرویس اتوبوس گردشگری برای انتقال گردشگران از سپاهانشهر به اصفهان نیز در نظر گرفته خواهد شد. 
افتخاری به وجود سرویس های ویژه اتوبوس به مقصد باغ رضوان برای روزهای ابتدایی سال جدید اشاره کرد و گفت: با توجه به رسوم قدیمی مردم برای حضور بر سر قبور درگذشتگان خود، اتوبوس های ویژه ای برای انتقال شهروندان از نقاط مختلف شهر مانند میدان جمهوری، قائمیه، احمدآباد و باقوشخانه به مقصد باغ رضوان و بالعکس فعالیت دارند. 
وی تصریح کرد: اتوبوس های ویژه گردشگری و فعالیت سایر خطوط اتوبوسرانی شهری با هدف کاهش تردد مسافران نوروزی با وسایل شخصی در شهر جلوگیری کنیم تا کیفیت گردشگری در بافت تاریخی و مرکزی شهر و خدمات رسانی به گردشگران در نقاط مختلف شهر افزایش یابد. 
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به فعالیت 700 دستگاه اتوبوس شهری در 107 خط اتوبوسرانی در اصفهان و حومه افزود: در مجموع یکهزار و 400 ناوبر اتوبوسرانی به همراه بازرسان در ایام نوروز به گردشگران و شهروندان خدمات رسانی می کنند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار