مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت: یکهزار و 800 دستگاه اتوبوس در نوروز امسال از این منطقه جابجایی مسافران به دیگر استان ها را انجام می دهند.
کد خبر: ۷۲۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ 24 March 2019

به گزارش تابناک، مهدی خضری با بیان اینکه در حال حاضر کمبودی از لحاظ ناوگان حمل و نقل نداریم افزود: برای استان های پرتردد و با مسافر بیشتر مانند خراسان رضوی و خوزستان سرویس های ویژه ای تا پایان ایام عید در نظر گرفته شده است تا مشکلی برای مسافران رخ ندهد.
وی اضافه کرد: گروه های ویژه در ایام عید در پایانه های مسافربری به منظور دریافت شکایات و انتقادات و بهبود شرایط سفر، مستقر هستند تا کیفیت خدمات افزایش پیدا کند. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در این ایام، خاطرنشان کرد: 102 گروه راهداری با 505 دستگاه خودرو و دیگر تجهیزات راهداری طی نوروز 98 در تمام محورهای این استان فعال خواهند بود. 
خضری ادامه داد: 750 نفر از نیروهای این مجموعه در ایام عید، شرایط سفر ایمن را برای مسافران و گردشگران در جاده های استان اصفهان فراهم می کنند و امیدواریم با مشارکت بیشتر مردم میزان حوادث جاده ای در مقایسه با گذشته کاهش یابد. 
وی اظهارداشت: تا پیش از آغاز سفرهای نوروزی 45 نقطه حادثه خیز این منطقه شناسایی شد و تا پایان تعطیلات تمامی نهادها و سازمان های مرتبط با سفرهای نوروزی مانند اورژانس، هلال احمر و راهداری حضور برای ارتقای خدمات به مردم در کنار یکدیگر خواهند داشت. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به دیگر اقدامات این مجموعه، اضافه کرد: خط کشی مسیرها، ترمیم آسفالت و روکش جاده ها، ایمن سازی نقاط خطرناک و نصب تابلوهای ایمنی و راهنمایی مسافران تا پایان سال قبل انجام شد تا شرایط سفر نوروزی در سال 98 بهبود یابد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار