نماینده مردم شهرضا در مجلس:
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اگر جامعه به سمت دینداری عالمانه و خالصانه برود، مشکلات اقتصادی و اختلاس‌ها دیگر اتفاق نخواهد افتاد.
کد خبر: ۷۲۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 24 March 2019

به گزارش تابناک، سمیه محمودی با اشاره به این‌که سال گذشته سال سختی برای مردم بود، اظهار داشت: بخشی از مشکلات سال 97 مربوط به تحریم‌ها و مسائل خارجی و بخشی هم به مسائل و مشکلات داخلی، عدم مدیریت‌ها و سیاسی بازی‌ها و نظارت‌ها در جامعه بود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اگر جامعه به سمت دینداری عالمانه و خالصانه برود، مشکلات اقتصادی و اختلاس‌ها دیگر اتفاق نخواهد افتاد، گفت: امسال سال «رونق تولید» نامگذاری شده و امیدوار هستیم این نامگذاری در حد شعار نماند و مسؤولان اجرایی کشور فقط به عنوان بنر در سخنرانی‌ها و در سربرگ‌ها استفاده نکنند بلکه نگاه ویژه‌ای به این شعار داشته باشند.

محمودی با تأکید بر این‌که وقتی رونق اقتصادی و رونق تولید ملی اجرا شود شعار اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود، بیان کرد: اگر رونق تولید اتفاق بیفتد بسیاری از مشکلات کشور از جمله اشتغال و ازدواج حل خواهد شد و مسائل دیگری که در کنار این مشکلات ایجاد می‌شود، آن‌ها نیز برطرف می‌‌شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که رونق تولید باید برای همه تولیدکنندگان چه در بخش صنعت و چه در کشاورزی اتفاق بیفتد، عنوان کرد: امیدوار هستیم نگاه، نگاه ویژه‌ای به تولید باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار