شیشه فروش عنوان کرد:
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در جلسه ستاد بحران استان خبر داد: به محض بهبود شرایط آب و هوایی ۲ فروند بالگرد از پایگاه چهارم پشتیبانی هوانیروز اصفهان به گلستان اعزام می‌شود.
کد خبر: ۷۲۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ 24 March 2019

به گزارش تابناک، منصور شیشه‌فروش با بیان اینکه طبق پیش‌بینی هواشناسی، سامانه بارشی از عصر امروز یکشنبه به ویژه در مناطق غربی و جنوبی استان مستقر می‌شود و شدت‌ بارش‌ها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به حداکثر خود می‌رسد گفت: این بارش‌ها در مناطق غربی و ارتفاعات به صورت برف و در مناطق جنوبی و مرکزی به صورت باران خواهد بود و برای مناطق شرقی استان نیز وزش تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید به اینکه قرار است شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان کمیته‌های مربوطه را فعال کنند تصریح کرد:در صورتی که نخاله‌ای در مسیر رودخانه‌ها وجود دارد جابه‌جا شود و در محل اسکان مسافران رعایت اصول ایمنی مورد توجه قرار گیرد و تمام دستگاه‌ها و هلال احمر امکانات و اقلام امدادی خود را تقویت کنند.

شیشه‌فروش با اشاره به اینکه مقرر شد اداره‌کل راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای استان 41 راهدار‌خانه خود را فعال کند، گفت: 200 پایگاه ثابت و سیار توسط فوریت‌های پزشکی و هلال احمر در جاده‌های استان استقرار دارد که مقرر شد امکانات آنها تقویت شود. همچنین به مسافران اطلاع‌رسانی شود تا در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور با استفاده از زنجیر چرخ تردد و در سایر مناطق نیز اصول ایمنی را رعایت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار