به گفته رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در سال 97 شکوفایی استعدادها در هیات بسیار بیشتر از قبل بود و در مسابقات کشوری و لیگ تعداد مدال‌هایی که کسب شد، بسیار زیاد بود.
کد خبر: ۷۲۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ 25 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حمیدرضا غزنوی با اشاره به عملکرد هیات انجمن‌های ورزشی استان اظهار داشت: در سال 97 شکوفایی استعدادها در هیات بسیار بیشتر از قبل بود و در مسابقات کشوری و لیگ تعداد مدال‌هایی که کسب شد، بسیار زیاد بود و در میزبانی‌ها هم اقدام کردیم، جایگاه‌های خوبی نیز در کشور مانند مربی‌گری برخی از رشته‌ها توسط مربیان اصفهان کسب شد.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان افزود: در عرصه ملی هیات خیلی خوب کار کرد، البته در مواردی نیز ضعیف شدیم که سعی کردیم در پایان سال با بازنگری در فرایندها و ساختارها نقاط ضعف را برطرف سازیم و سعی شد این موارد جبران شود.

وی در پاسخ به این سؤال که تفاوت سال 97 با 96 برای هیات انجمن‌های ورزشی چه بود، تصریح کرد: در سال 97 برخی رشته‌های ما از سال قبل آن بسیار بهتر عمل کردند و برخی رشته‌ها نیز ضعیف‌تر شدند.

غزنوی مهم‌ترین برنامه سال 98 هیات را جشنواره ورزشی زاینده‌رود دانست و افزود: این جشنواره برای چهارمین سال پیاپی برگزار خواهد شد و جشن قهرمانان را نیز خواهیم داشت که از مدال‌آوران سال 97 تقدیر خواهد شد، برنامه دیگر ما نیز پشتیبانی از همه کمیته‌ها خواهد بود تا بتوانند اعزام متوازنی به مسابقات داشته باشند.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان درباره مهم‌ترین معضل این هیات در سال گذشته گفت: فکر می‌کنم مهم‌ترین معضل نبود زمین‌های ورزشی برای برخی از رشته‌ها بوده است و کمبود امکانات نیز مشکل اصلی دیگر ما در این سال بود، زیرا امکانات برخی از رشته‌های ما بسیار گران‌قیمت است و خیلی کمیاب است، به همین خاطر این موضوع ما را آزار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: معضل دیگر هیات که گریبان‌گیر آن است مسائل مالی است که به دلیل اسپانسر پذیر نبودن برخی از رشته‌ها، در این زمینه دچار مشکل می‌شویم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار