مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به سقوط یک مرد از کوه صفه اصفهان از شهروندان و مسافران خواست در هنگام بارندگی به کوه صفه نروند.
کد خبر: ۷۲۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 26 March 2019

به گزارش تابناک، محسن گلابی با بیان اینکه در پی بارندگی در شهر اصفهان حوادث جزئی اتفاق افتاد. در مجموع 36 حادثه و آب‌گرفتگی منازل و 6 مورد حریق جزئی در شهر اصفهان رخ داد که مربوط به آتش گرفتن ضایعات بود گفت: در زمان کوتاهی توسط نیروهای آتشنشانی رفع شد.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: امروز صبح یک مرد از کوه صفه اصفهان سقوط کرده است که نیروهای آتشنشانی در حال امدادرسانی به وی هستند. خوشبختانه این فرد زنده است و در حال انتقال او به پایین برای انجام اقدامات درمانی هستند. به شهروندان و مسافران اکیداً توصیه می‌کنم که در هنگام بارندگی از مراجعه به کوه صفه خودداری کنند.

گلابی با اشاره به حادثه فرونشست زمین در خیابان میرفندرسکی اصفهان گفت: این خیابان قبلاً حفاری شده و بر اثر بارش باران دچار فرونشست شده است. نیروهای سازمان خدمات شهری اصفهان از شب گذشته در حال رفع این مشکل هستند.

وی با اشاره به استقرار و گشت‌زنی غواصان سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در طول رودخانه زاینده‌رود بیان داشت: خوشبختانه هیچ حادثه‌ای در این خصوص گزارش نشده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار