رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس با اشاره به بارش باران و بروز سیلاب در شیراز از اسکان مسافران نوروزی در خوابگاه‌های دانشکده شهید باهنر با همکاری شهرداری خبرداد.
کد خبر: ۷۲۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 27 March 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمدجامعی رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی به مسافران نوروزی و اسکان آنان در دانشکده شهید باهنر شیراز، گفت: پس از این حادثه اسکان مسافران نوروزی در دانشکده شهید باهنر و خوابگاه‌های آن برای عموم مسافران آزاد اعلام شد.اسکان رایگان مسافران نوروزی در دانشکده شهید باهنر شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدجامعی رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی به مسافران نوروزی و اسکان آنان در دانشکده شهید باهنر شیراز، گفت: پس از این حادثه اسکان مسافران نوروزی در دانشکده شهید باهنر و خوابگاه‌های آن برای عموم مسافران آزاد اعلام شد.
وی افزود: با توجه به تکمیل ظرفیت خوابگاه‌های دانشکده شهید باهنر شیراز، اسکان مسافران در فضا‌های سرپوشیده دانشکده آغاز و در حال حاضر نیز ادامه دارد.
جامعی ادامه داد: توزیع غذای گرم توسط دانشکده شهید باهنر شیراز در محل خوابگاه ها، نمازخانه و سالن‌های ورزشی نیز با همکاری خیران مهمان نواز و همیشه در صحنه شیرازی و شهرداری منطقه پنج نیز انجام شد.
وی بیان کرد: تا عادی شدن وضعیت آب و هوا در شهر شیراز و برطرف شدن مشکلات موجود اسکان مسافران در دانشکده شهید باهنر ادامه یافته و به آنان خدمات رسانی می‌شود.
رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس تصریح کرد: به طور میانگین روزانه حدود ۹۵۰ مسافر نوروزی در خوابگاه‌ها و فضا‌های سرپوشیده دانشکده شهید باهنر شیراز از جمله نمازخانه و سالن ورزشی آن اسکان یافتند.
وی اظهار کرد: در مجموع بیش از پنج هزار و ۷۰۰ مسافر نوروزی با همکاری شهرداری منطقه پنج شیراز در این دانشکده به عنوان یکی از مکان‌های ستاد اسکان شهرداری شیراز اسکان یافتند.
جامعی تاکید کرد: اسکان مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات در دانشکده باهنر ادامه داشته و آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستیم.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس همچنین گفت: این دانشگاه دارای ۱۳ آموزشکده در شهرستان‌های فارس است که آن‌ها نیز در حالت آماده باش کامل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار