رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش از برپایی مجهزترین بیمارستان صحرایی در پلدختر خبر داد.
کد خبر: ۷۳۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ 04 April 2019
برپایی مجهزترین بیمارستان صحرایی ارتش در پلدختر

امیر سرتیپ دوم شهنام بابلی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش ، گفت: مجهزترین بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش از امروز در شهرستان پلدختر برپا می شود.

وی گفت: البته از روز اول جاری شدن سیل ۳ تیم پزشکی با تجهیزات وارد منطقه شد که با توجه به شدت خسارت و نیاز خدمات پزشکی بیمارستان صحرایی مجهز را در پلدختر دایر خواهیم کرد.

امیر بابلی تاکید کرد: اورژانس، اتاق عمل، پزشکان مجرب داخلی، اطفال، عفونت و یک داروخانه مجهز به انواع مختلف داروها، بخش هلی این بیمارستان تشکیل می دهد.

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: در این شرایط که خانه های مردم تخریب شد و هموطنان عزیزمان در کمپ‌ها و چادرها اسکان یافته‌اند باید از نظر خدمات پزشکی بهره‌مند باشند تا به بیماری دچار نشوند.

وی افزود: معمولا در این روزها بیماری هایی از نوع عفونی دامنگیر کودکان شده و ما تمام تلاش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با ارائه خدمات پزشکی از بیماری‌های احتمالی جلوگیری کنیم.

امیر بابلی خاطرنشان کرد: با تمهیداتی که در بیمارستان صحرایی در نظر گرفته شد توجه ویژه‌ای به ارائه خدمات پزشکی به بیماران خاص داریم و سعی کردیم که داروهای مورد نیاز را نیز در این بیمارستان تامین کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار