مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت:در مجموع تردد‌های جاده‌ای ۲۴ ساعت گذشته کشور، استان فارس در رتبه نهم قرار دارد.
کد خبر: ۷۳۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ 05 April 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: بر اساس داده‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند مرکز مدیریت راه‌ها و شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر تمامی محور‌های شریانی استان باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

وی همچنین از بازگشایی مسیر سپیدان به یاسوج خبر داد و افزود: در مجموع تردد‌های جاده‌ای ۲۴ ساعت گذشته کشور، استان فارس در رتبه نهم قرار دارد.

احمدی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته در مجموع حدود ۵۲ هزار خودرو وارد استان و حدود ۵۳ هزار خودرو از استان خارج شده است، ادامه داد: پر تردد‌ترین محور ورودی استان محور گچساران- نورآباد و پر تردد‌ترین خروجی محور آباده- شهرضا است.

وی بیان کرد: سه محور پر تردد استان به ترتیب شیراز- مرودشت، مرودشت-شیراز، کمربندی شیراز است.

احمدی گفت: اوج تردد محور‌های استان در ساعت ۱۸ تا ۱۹ و محور مرودشت- شیراز بوده است و متوسط تردد ساعتی در جاده‌های استان ۴۰۵ خودرو و متوسط سرعت ۸۵ کیلومتر برساعت بوده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس تصریح کرد: از دروازه‌های شهرشیراز ۱۲۲ هزار خودرو وارد و ۱۱۶ هزار خودرو خارج شده است که پرتردد‌ترین ورودی محور مرودشت- شیراز و پرتردد‌ترین محور خروجی شیراز، مرودشت بوده است.

برچسب ها: فارس ، تردد جاده ای ، رتبه ، نهم ، کشور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار