در دو بازی پایانی از هفته بیست و چهارم لیگ برتر تیم سپاهان مقابل نساجی متوقف شد و پارس جنوبی۱۰ نفره در خانه مقابل آخرین تیم جدول به پیروزی رسید.
کد خبر: ۷۳۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲ 05 April 2019

در دو بازی پایانی از هفته بیست و چهارم لیگ برتر تیم سپاهان مقابل نساجی متوقف شد و پارس جنوبی۱۰ نفره در خانه مقابل آخرین تیم جدول به پیروزی رسید.
در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ برتردو دیدار همزمان در شهرهای جم بوشهر و قائمشهر مازندران از ساعت ۱۷:۴۵ آغاز شد. نتایج بازی‌ها به شرح زیر است:

پارس جنوبی جم ۲- استقلال خوزستان یک

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی شهر جم به مصاف تیم استقلال خوزستان رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود آبی پوشان اهوازی به پایان رسید.

پیش از این مسابقه هر دو تیم سه باخت متوالی داشتند.پارس جنوبی با این برد ۱۰ نفره نوار باخت‌هایش را قطع کرد. آن هم در حالیکه نیمه اول بازی را باخته بود.

پارس جنوبی با این برد ۲۸ امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد. استقلال خوزستان هم با ۱۰ امتیاز در رده آخر جدول باقی ماند.

داور:علی میرغفاری

کمک داوران: قهرمان نجفی – فرهاد مروجی

کارت زرد: رضا نعامی، محمد شریفی( از استقلال خوزستان) شهرام گودرزی، نیما انتظاری، متین کریم زاده( پارس جنوبی جم)

کارت قرمز: عماد میرجوان( پارس جنوبی) از دقیقه ۶۴

گل: امیرحسین باقرپور ( دقیقه ۴۵+۱ ) برای استقلال خوزستان متین کریم‌زاده( دقیقه ۷۷)، فریبرز گرامی( دقیقه ۹۰+۴) برای پارس جنوبی

نساجی مازندران صفر - سپاهان اصفهان صفر

دیدار دو تیم نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز شد که بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

سپاهان با این مساوی دو امتیاز حساس از دست داد و همچنان در رده سوم جدول است و نساجی مازندران هم با این مساوی ۲۵ امتیازی شد و دو رده در جدول لیگ صعود کرد.

داور: حسین زرگر

کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی – رحیم شاهین

کارت زرد: محمد آبشک( نساجی مازندران) سیاوش یزدانی( سپاهان)

کارت قرمز:-

گل:-

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت آبادان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد که این بازی در پایان با یک گل به سود تیم تراکتورسازی به پایان رسید.

 

تک گل تیم تراکتورسازی را در این بازی، ساسان انصاری در دقیقه ۴۲ به ثمر رساند.

تیم تراکتورسازی با این برد 49 امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت که در واقع این تیم در یک قدمی پرسپولیس قرار گرفته است. نفت آبادان هم با این شکست همان 21 امتیاز را دارد و در رده سیزدهم جای دارد.

داور: رضا عادل

کمک داوران:امیرمحمد داودزاده و عباس پورحیدری

کارت زرد: مسعود شجاعی از تراکتورسازی و ماکومبا کانجی از نفت آبادان

کارت قرمز:-

گل: ساسان انصاری دقیقه ۴۲

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار