مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت:در بخش حمل و نقل مسافر برون شهری استان از ابتدی طرح نوروزی (۲۳ اسفند ۹۷) تا روز گذشته ۳۸ هزار سفر انجام شده که در مجموع ۵۱۱ هزار مسافر جابجا شده اند.
کد خبر: ۷۳۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 06 April 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محور‌های شریانی استان باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است گفت: در مجموع تردد‌های جاده‌ای ۲۴ ساعت گذشته کشور، استان فارس در رتبه هشتم قرار دارد.

وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته در مجموع حدود ۵۲ هزار خودرو وارد استان و حدود ۵۳ هزار خودرو از استان خارج شده است، ادامه داد: پر تردد‌ترین محور ورودی استان محور گچساران- نورآباد و پر تردد‌ترین خروجی محور آباده- شهرضا است.

احمدی اظهار داشت: سه محور پر تردد استان به ترتیب مرودشت-شیراز، شیراز - مرودشت، سپیدان - شیراز است.

وی بیان کرد: اوج تردد محور‌های استان در ساعت ۱۹ تا ۲۰ و محور مرودشت- شیراز بوده است و متوسط تردد ساعتی در جاده‌های استان ۴۰۷ خودرو و متوسط سرعت ۸۵ کیلومتر برساعت بوده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس تصریح کرد: از دروازه‌های شهرشیراز ۱۳۰ هزار خودرو وارد و ۱۰۵ هزار خودرو خارج شده است که پرتردد‌ترین ورودی محور مرودشت- شیراز و پرتردد‌ترین محور خروجی شیراز، مرودشت بوده است.

وی گفت: در بخش حمل و نقل مسافر برون شهری استان از ابتدی طرح نوروزی (۲۳ اسفند ۹۷) تا روز گذشته ۳۸ هزار سفر انجام شده که در مجموع ۵۱۱ هزار مسافر جابجا شده اند.

احمدی اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی ۱۸۱ سفر راهیان نور انجام شده و در مجموع ۷۶۷۲ نفر به مناطق جنگی سفر کرده اند.

وی افزود: در بخش پیش فروش بلیط‌ها نوروزی تا امروز ۸۴ هزار بلیط بصورت حضوری و ۳۷ هزار بلیط بصورت غیرحضوری و در مجموع ۱۲۱ هزار بلیط صادر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار