معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف اصفهان گفت: همزمان با اجرای آرامش بهاری، بقاع متبرکه استان اصفهان تا پایان تعطیلات میزبان ۴ میلیون نفر بار زائر بودند.
کد خبر: ۷۳۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 06 April 2019

به گزارش تابناک، حجت الاسلام و المسلمین ولی الله روان با اشاره به طرح آرامش بهاری، اظهار داشت: از 28 اسفند 97 تا 15 فروردین سال جاری در 319 بقعه متبرکه استان این طرح اجرا شد.
وی افزود: در این طرح 4 میلیون زائر از خدمات بقاع متبرکه استفاده کردند و همچنین در حدود یک میلیون نفر زائر و مسافر نیز از امکانات اسکان موقت و دائم این اماکن بهره مند شدند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف اصفهان با بیان اینکه شرایط جوی استان نیز در آن ایام مناسب نبود، گفت: با توجه به شرایط نا آرام جوی و بحران سیل در استان، مراکز دینی میزبان تعداد زیادی از مسافران و گردشگران بودند و آنان را اسکان دادند.
گیلان | مراکز افق در بقاع متبرکه مختلف کشور راه اندازی می شوند 
بهار 98|20 هزار زائر از بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری بازدید کردند 
بهار 98|بیش از 12 هزار زائر سال نو را در جوار بقاع متبرکه خراسان جنوبی تحویل کردند 
وی تصریح کرد: سیلاب ها و روان آب ها، خسارتی به این مراکز دینی وارد نکرد و مهمانسراها و سالن های آستان مقدس امامزادگان برای اسکان اضطراری پیش بینی و خدمات به هموطنان ارائه شد.
حجت الاسلام و المسلمین روان ادامه داد: 200 بقعه متبرکه در استان قابلیت اسکان مسافران را دارند که 151 باب آن دارای سوئیت و زائرسرا است و در نوروز امسال بیش از یک میلیون نفر در این مراکز دینی اسکان داده شدند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار