مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: تاکنون ۳ گروه جهادی با قابلیت ۱۰۰ نفر متشکل از دانشجویان و طلاب خوزه علمیه به پل دختر و معمولان اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۷۳۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ 06 April 2019

۳ گروه جهادی دانشجویی به لرستان اعزام شدند

عباس کاظمی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: تاکنون 3گروه جهادی با قابلیت 100نفر از دانشجویان جهادگر در زمینه‌های مختلف به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام و در پل دختر و شهر "معمولان" این استان مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: این تیم‌های جهادگر که متشکل از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، بین المللی امام خمینی(ره) علوم پزشکی و طلاب حوزه علمیه هستند، در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و بهداشت و درمان به ارائه خدمات می‌پردازند.
 
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین ابراز کرد: ویزیت رایگان پزشکی، ارائه داروی رایگان، کمک در لایروبی مسکن‌های سیل زده و دارای گِل و ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره باحضور طلاب از جمله فعالیت‌های تیم‌های جهادی دانشجویی است.
 
وی افزود: این تیم‌ها در 14 و 16فرودین ماه به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شدند و آمادگی خدمات رسانی به مدت یک در منطقه را دارند.
 
این مسئول گفت: هم اکنون راه‌های مواصلاتی برخی روستاها مسدود است، ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین اعلام آمادگی کرده که درصورت بازشدن مسیرها گروه‌های جهادی دیگری را به لرستان اعزام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار