شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا طی بیانیه ای از برنامه خود برای کاهش 20 درصدی تولید 737 خبر داد. این بیانیه نشان می‌دهد که بوئینگ انتظار ندارد به این زودی‌ها شرکت‌های هواپیمایی اجازه ورود 737 به خطوط پروازی خود را بدهند.
کد خبر: ۷۳۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷ 06 April 2019
بوئینگ تولید 737 را کاهش می‌دهد

به نقل از رویترز، شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا طی بیانیه ای از برنامه خود برای کاهش تولید هواپیماهای 737 در پی دو حادثه سقوط این نوع هواپیماها طی ۵ ماه خبر داد.

از این بیانیه بر می‌آید که خود شرکت بوئینگ هم انتظار ندارد که به این زودی‌ها شرکت‌های هواپیمایی به سمت استفاده از هواپیماهای بوئینگ 737 روی بیآورند.

در این بیانیه آمده است تولید هواپیماهای 737 از اوایل ماه آوریل از 52 فروند در ماه به 42 فروند کاهش خواهد یافت که البته زمان اتمام این کاهش تولید مشخص نشده است.

مقامات آمریکایی و شرکت‌های هواپیمایی این کشور اعلام کرده‌اند که این احتمال وجود دارد که هواپیماهای 737 تا ۲ ماه آینده زمین‌گیر بمانند که البته ممکن است زمان زمین گیر بودن این هواپیماها طولانی تر بشود.

مدیر عامل بوئینگ در این بیانیه می‌گوید که هم اکنون این شرکت می‌داند کدام مشکل نرم افزاری به سقوط ۲ فروند 737 منجر شده است.

قرار است بوئینگ با تشکیل یک کمیته، روند تولید و طراحی هواپیماهای خود را مورد ارزیابی قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار