دبیر هیأت اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: تیم آفرود اصفهان در دو گروه برای کمک‌رسانی به شهر معمولان در استان لرستان اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۷۳۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 07 April 2019

به گزارش تابناک، امیر اسماعیلی از اعزام تیم آفرود اصفهان در دو گروه و طی روز‌های گذشته به شهر معمولان در استان لرستان برای امدادرسانی به مناطق سیلزده خبر داد.

او با بیان اینکه  4 روز پیش 6 ماشین و دیروز هم 12 ماشین آفرود به این منطقه اعزام شدند افزود: تیم هیأت به صورت خودجوش و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌شود به این مناطق برای کمک‌رسانی اعزام می‌شوند؛ روز گذشته نیز در همکاری با هلال احمر تجهیزاتی را نیز با خود به این منطقه بردند.

وی همچنین بیان داشت: مکان‌هایی وجود دارد که خودروهای معمولی و شاسی‌بلند امکان تردد را ندارند اما خودروهای آفرود به راحتی می‌توانند حرکت کنند و کمک‌های خوبی را انجام دهند.

اسماعیلی با بیان این‌که متاسفانه مسؤولان با هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان همکاری نمی‌کنند، گفت: مشکلی برای اعزام نداریم و اگر بچه‌هایی که در منطقه حضور دارند اعلام نیاز کنند یک تیم دیگر از ماشین‌های آفرود را به مناطق سیل‌زده اعزام می‌کنیم.

دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان در پایان یادآور شد: مسؤولان استان اصفهان همیشه برخی از نهاد‌های مردمی را دست‌کم می‌گیرند اما بچه‌های تیم آفرود در زلزله سال گذشته نیز برای کمک به هموطنان به کرمانشاه و همچنین حادثه سقوط هواپیما در سمیرم اعزام شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار