کد خبر: ۷۳۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ 08 April 2019
مدير فرودگاه ياسوج از برقراري اولين پروازهاي فوق‎العاده نوروزي از زمان بهره‎برداري اين فرودگاه خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط‎عمومي فرودگاه ياسوج، علي محسنيان گفت: نوروز امسال برای اولین بار پس از تاسیس فرودگاه یاسوج به طور جدی شش پروازی فوق‎العاده رفت و برگشت در مسیر تهران توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام شد که حامل مسافران نوروزی بود.
وی با اشاره به اینکه استان کهگيلويه و بويراحمد به دليل برخورداري از جاذبه‎هاي طبيعي زيبا و طبيعت منحصر به فرد به سرزمين چهارفصل و پايتخت طبيعت ايران معروف است، گفت: اما با این وجود این استان در بازار گردشگری ایران کمتر شناخته شده است و برای همین در روزهای نوروز استقبال چندانی برای سفرهای هوایی وجود ندارد.
محسنیان با اشاره به اینکه این فرودگاه در روزهای عادی سه پرواز برنامه‎ای هفتگی در مسیر تهران دارد، گفت: با توجه به اینکه طبق آمار بیش از 55 درصد مسافران آن با اهداف تجاری و کاری به این منطقه می‎آیند در تعطیلات بویژه نوروز این پروازها با کاهش شدید مسافر روبرو می‎شود و حتی انجام نمی‎شوند.
وی ادامه داد: وظیفه ما در فرودگاه ایجاد زیرساخت‎های متناسب است که این کار به خوبی انجام شده است اما برای افزایش استقبال مردم و شرکت‎های هواپیمایی به تردد در فرودگاه نیاز به مشارکت و تلاش مسئولان استانی و استفاده از ظرفیت‎های چانه زنی دارد.
مدير فرودگاه ياسوج با اشاره به اینکه پس از وقوع حادثه تلخ بهمن ماه سال 96 اندک اندک روال این فرودگاه به حالت عادی بازگشته است، گفت: خوشبخانه دوباره تقاضای مسافران برای استفاده از فرودگاه در حال افزایش است و امیدواریم رونق بیشتری را در این فرودگاه شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار