با همراهی 100 راننده و کمک راننده از اصفهان صورت گرفت:
شهردار اصفهان گفت: نیروهای امدادی و متخصص شهرداری اصفهان پس از بررسی و بازدیدهای میدانی عملیات ساماندهی مسیل‌های مناطق سه و پنج شهرداری اهواز را آغاز کردند.
کد خبر: ۷۳۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶ 08 April 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایمنا،قدرت‌الله نوروزی با حضور در ستاد بحران استان اصفهان در شهر اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان اصفهان به عنوان معین استان خوزستان برای ساماندهی و امدادرسانی در خصوص خسارات ناشی از سیل انتخاب شده و با تشکیل نخستین جلسه در فرمانداری اهواز تقسیم کار برای ساماندهی شرایط موجود انجام شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از تجهیزات مورد نیاز به همراه ۱۰۰ راننده و کمک راننده از اصفهان به اهواز آمده و در حال آغاز عملیات اجرایی ساماندهی مسیل‌ها هستند، گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی از مناطق سه و به ویژه شهرک اندیشه و زرگان و منطقه پنج شهر اهواز عملیات اجرایی این دو بخش امروز آغاز شده است.

وی اضافه کرد: همچنین نیمی از تجهیزات اعزامی از سوی شهرداری اصفهان فردا برای استفاده در عملیات اجرایی ساماندهی مسیل‌ها وارد اهواز خواهد شد، ضمن اینکه بخشی از تجهیزات و نیروهای اعزامی به خرم آباد نیز فردا به اهواز اعزام خواهند شد.

نوروزی تصریح کرد: هدف از اجرای عملیات در این دو منطقه ساماندهی مسیل‌ها برای جلوگیری از ورود سیل از  رودخانه به شهر اهواز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار