نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی درباره نحوه احداث چند کیلومتر پایانی راه‌آهن سریع‌السیر تهران- اصفهان گفت: کارشناسان این طرح از امکان عملیاتی شدن 4 کیلومتر از این خط راه‌آهن در حوزه شهرستان برخوار خبر دادند و منتظر هستیم نظر نهایی خود را دراین‌باره اعلام کنند.
کد خبر: ۷۳۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲ 11 April 2019

به گزارش تابناک، نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی درباره نحوه احداث چند کیلومتر پایانی راه‌آهن سریع‌السیر تهران- اصفهان گفت: کارشناسان این طرح از امکان عملیاتی شدن 4 کیلومتر از این خط راه‌آهن در حوزه شهرستان برخوار خبر دادند و منتظر هستیم نظر نهایی خود را دراین‌باره اعلام کنند.

حسینعلی حاجی دلیگانی با بیان اینکه 98 درصد از قطعه اول آزادراه شرق اصفهان به پایان رسیده و پس از پرداخت طلب 9 ماهه به کارگران، قطعه دوم این آزادراه به‌تدریج درحال تکمیل شدن است افزود: علاوه بر این طرح احداث آزادراه دیگری به طول 29 کیلومتر بین دولت‌آباد و کنارگذر شرق اصفهان نیز در دست‌ساخت است.

حاجی‌دلیگانی گفت: دانش آموزان مناطق سیل‌زده کمک‌رسانی وامداد رسانی را به درس خواندن در شرایط بحرانی سیل ترجیح داده‌اند، به همین جهت در نامه‌ای با امضای جمعی از نمایندگان مجلس از دولت خواستیم که زمان برگزاری آزمون سرا سری به احترام دانش‌آموزان استان‌های درگیر درسیل به تأخیر بیفتد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار