بهرامی نیا خبرداد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: 100 دستگاه ماشین آلات سنگین از ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سایر استان های کشور برای استقرار در مناطق سیل زده و ایجاد سیل بند در حال اعزام به استان خوزستان هستند.
کد خبر: ۷۳۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ 11 April 2019

غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: علاوه بر ماشین آلات سنگینی که در اختیار ستاد مدیریت بحران استان قرار داده ایم، 100 دستگاه ماشین آلات سنگین از ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های هرمزگان، بوشهر، تهران، یزد، لارستان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس و بخش خصوصی برای استقرار در مناطق سیل زده و ایجاد سیل بند در حال اعزام به استان خوزستان هستند.

وی افزود: تاکنون حدود 30 دستگاه کمپرسی، 8 دستگاه لودر و 3 دستگاه بیل مکانیکی وارد استان شده و مشغول به کار هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: از استان اصفهان نیز 10 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین به طور مستقیم از طریق ستاد مدیریت بحران این استان به خوزستان اعزام و در حال انجام کار هستند.

بهرامی نیا عنوان کرد: امیدوار هستیم تا فردا تمامی 100 دستگاه برنامه ریزی شده وارد استان شده و در بحث ایجاد سیل بند و استقرار در محورهای دچار آبگرفتگی، مشغول فعالیت شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون بر اساس اعلام نیاز خوزستان، درخواست اعزام ماشین آلات از سایر استان ها انجام شد، ادامه داد: دستور اعزام ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در صورت نیاز مجدد خوزستان، از سوی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به تعدادی از استان های دارای ظرفیت ابلاغ شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: بالغ بر 500 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل خوزستان و استیجاری بخش خصوصی در حال فعالیت در مناطق سیل زده استان هستند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار