استقلال توانست با گل دقیقه ۹۷ پاتوسی، سپاهان را شکست دهد.
کد خبر: ۷۳۳۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳ 12 April 2019

استقلال توانست با گل دقیقه ۹۷ پاتوسی، سپاهان را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، دو تیم فوتبال سپاهان و استقلال از ساعت ۱۷:۴۵ در چارچوب هفته بیست‌و پنجم در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که این دیدار در پایان با با برتری یک بر صفر استقلال تمام شد تا گل دقیقه ۹۷ پاتوسی این تیم را به جمع مدعیان برگرداند.

نیمه اول

بازی را استقلال هجومی‌تر آغاز کرد و حتی در دقیقه ۷ می‌توانست توسط ایسما به گل برسد که ضربه زمینی این مهاجم در دستان نیازمند قرار گرفت. پس از آن بازی کمی متعادل شد و اشتباهات در میانه زمین نمی‌گذاشت که تیمی فرصت‌سازی کند.

از دقیقه ۲۰ این سپاهان بود که توانست از حمایت هوادارانش استفاده کند و روی توپ‌های بلند چند موقعیت را روی دروازه استقلال ایجاد کرد که فرصت‌سوزی کی‌روش مانع از گلزنی سپاهانی‌ها شد. همچنین در شوت زیبای کومان در دقیقه ۲۴ از پشت محوطه جریمه با واکنش فوق‌العاده حسینی به کرنر رفت.

با گذشت زمان بازی زیباتر از قبل شد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه دو تیم رقم می‌خورد. شوت پاتوسی در دقیقه ۲۸ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

شاگردان قلعه‌نویی توپ را در ۱۵ دقیقه آخر نیمه نخست در اختیار داشتند اما دفاع منسجم استقلال و توپ‌ربایی هافبک‌های این تیم در میانه زمین اجازه فرصت‌سازی به استقلالی‌ها را نمی‌داد. تلاش دو تیم تا پایان نیمه اول نتیجه‌ای نداشت تا شاگردان قلعه‌نویی و شفر بدون گل زده به رختکن بروند.

نیمه دوم

بازی بر خلاف نیمه نخست، بیشتر در میانه زمین پیگیری می‌شد و پاس‌های آخر هافبک‌های دو تیم به سرانجام نمی‌رسید تا موقعیت جدی ایجاد شود.

همچنین مربیان دو تیم سعی کردند با تعویض‌هایی روند این دیدار را به نفع خود تغییر دهند. در نیمه دوم علی قربانی و جلال‌الدین علی‌محمدی به جای محسن مسلمان و مهرداد محمدی وارد زمین شدند و شفر نیز منشأ، تبریزی و سهرابیان را برای استقلال به میدان فرستاد. در نیمه دوم چند باری دو تیم با استفاده از توپ‌های هوایی سعی در ایجاد موقعیت داشتند که بی‌دقتی مهاجمان و دفاع خوب هر بازیکنان هر دو تیم باعث شد تا اتفاق خاصی تا دقیقه ۷۳ روی دروازه دو تیم نیفتد.

جدی‌ترین موقعیت بازی در دقیقه ۷۴ رخ داد که ضدحمله بازیکنان استقلال باعث شد تا توپ در پشت محوطه جریمه به گادوین منشأ برسد و چرخش و شوت سنگین او با واکنش زیبای نیازمند به کرنر رفت.

دقایقی بعد این نوبت شاگردان قلعه‌نویی بود که جواب این حمله استقلالی‌ها را بدهند. حرکت سعید آقایی از سمت چپ با سانتر این بازیکن همراه شد که غفلت زکی‌پور باعث شد تا شهباززاده در موقعیت خوبی قرار بگیرد اما ضربه‌سر این مهاجم به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در آخرین لحظات بازی، استقلال روی حرکت دیدنی پاتوسی توانست در دقیقه 7+90 به گل برسد تا استقلال با این پیروزی به جمع مدعیان برگردد. البته استقلال در دقیقه ۸۶ توانست دروازه استقلال را باز کند که زاهدی‌فر آن گل را مردود اعلام کرد.

با این تساوی، استقلال به رده سوم صعود کردو سپاهان با ۴۶ امتیاز در به رده چهارم رفت.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، عزت الله پورقاز، خالد شفیعی، سعید آقایی، مهدی کیانی، محسن مسلمان (۴۶- علی قربانی)، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی (۵۶- جلال‌الدین علی‌محمدی)، سجاد شهباززاده، کی‌روش استنلی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، خسرو حیدری (۵۸- ارمین سهرابیان)، محمد دانشگر، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، پاتوسی، فرشید اسماعیلی (۷۱- تبریزی) و ایسما (۶۱- منشأ).

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار